Ahad, 26 Jun 2016

RASISMA AGAMA






RASISMA AGAMA
lagu rasisma agama akan terus dilagukan.hukum hudud akan terus menjadi santau.ibarat ada penjual pantun pastinya ada pembeli pantun. kita biarkan tulang rasisma.jgn amik pot, biar mereka berlaga sesama sendiri dan pastinya media akan cuba dan terus mencuba untuk menyeret masuk wakil2 dari PH kedlm isu ini. kemahiran tinggi wajib ada ketika disoalsiasat oleh media. 

media pun sama seperti polis, seperti SB,seperti mufti iaitu mereka ini dilatih dan telah menerima latihan samada secara langsung atau secara tidak langsung.lihat mufti perak, mufti perak dulu bertugas di KDN kementerian dalam negeri, lihat presiden alussunnah wal jemaah, beliau juga dari KDN, lihat pemakan harta anak yatim miskin Datuk Jamil Khir, beliau agamawan dari KAGAT, kor agama angkatan tentera.mereka semua telah dilatih agar melayu dinaikkan semangat kemelayuan dan keislaman. 

para pengikut gagal melihat bahawa asal melayu adalah hindu.ajaran hindu tidak pernah memaksa org lain memeluk hindu.jadi.sekiranya seorg on HANYA CAKAP MUFTI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/25/16




---------

3 ulasan:

Nazrio berkata...

IsLam hindu dan semua agama
Bukan pertikaian semasa....
Tapi yg pokok isu
AdaLaH sebermuLa
Ajaran umnQ adaLah
Pundar monek
Pundex myrex
Amennnnn. Amennnn

Nazrio berkata...

Ugama isLam Sunni
Ugama SyiaH...
Ohhh Syiah.. !!!
Kunan punya seLuar
MeLorot...

Kita daLam suasana
Bahayaa amat...
Sungguh bahayaaa.. !!

Manaaaa kita nak
cari keris ni..??
Taman keris KeLang Sgor
punya keris pun
dah tak ada...
di cabut kontraktor

hummm...!!
Hati2 semua...
ajaran syiah
akan tersebar
ke seLuruh buLan dan
bintang yang terdekat
Dengan bumi...
siap sedia Lah
semua ummat ..!!
Siap Lah
keris yg pjg dan
Keris yang pendek
Lagi panjang Lagi
besar pahaLaa
Lagi pendek Lagi
keciK Kunan Mansor
Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Lebih baik jadi pagan tidak beragama daripada menganut agama terbenar kononnya tetapi tidak ada sifat dalam dirinya untuk menghormati agama lain.

Kalau agama tu pembawa masaalah lebih baik tinggalkan saja sebab tiada agama akan menjadikan penganutnya seorang yang bertindak bodoh dan menjadi penganas.