.

Jumaat, 22 Julai 2016

APA CINA TEMBAM CURI




CINA TEMBAM

CURI DUIT 1MDB

BELI HARTA INI

SEKARANG HARTA

KENA RAMPAS


In addition to funding “The Wolf of Wall Street,” staggering amounts of stolen cash were spent on luxuries that the feds are seeking to have forfeited, including:
  • 1 - A-  $5.5 million Vincent van Gogh drawing.
  • 2 - Two paintings by Claude Monet valued at $92.5 million.
  • 3 - A - $240 million stake in the Park Lane Hotel at 36 Central Park South.
  • 4 -The $50.9 million penthouse at the Walker Tower in Chelsea.
  • 5 - A $35 million Bombardier jet.
  • 6 - The $44.8 million L’Ermitage hotel in Beverly Hills.
  • 7 - A $30.5 million penthouse at the Time Warner Building at 80 Columbus Circle, which was bought sight unseen.
Starting in 2009, Low made headlines for spending millions in clubs with celebrities for whom he was footing the bill, including Lindsay Lohan, Paris Hilton, Jamie Foxx and DiCaprio, who accompanied him on yachts, jets, casinos, nightclubs and ski trips all over the world.
MELAYU 

KENA TIPU

------------

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak buley ke diektstradisi harte2 tu tuan TT... keh3...

Perutusan no.1
"ape lg rakyat Malaysia, tolong bayar ye hutang, yg pokok dgn bunganya skali..."

Saiful berkata...

Gua tak cayooo...lagi mat monggol.Osman berak oomama tak tangkap.. gua tak cayoooo..lg brim masyukkk.. lg tu malaiyuu... kaki melancap ...tak ambik pot...janji .boleh bangun lewat...lauk ikan kering pun dah OK...janji ketuann
Malaiyu no 1

Tanpa Nama berkata...

MELAYU KAN BODOH

PADAN LAH

Hajii Umrah guna DUIT TIPU mana nak berkat

DEDAK

Yahoo!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

cuba bang hisham tanya kat maria chin BERSIH, boleh kah BERSIH 5 mendatangkan undi kepada PAKATAN pada PRU14.
adakah mereka yang akan memberikan kemenangan datang berhimpun bersama.
contoh 300 orang Penan yang akan mengundi bersama di BERSIH 5.

sudah tentu Mah Siew Keon dan geng dah mula kempen dan rancang untuk gerak kerja PRU14. masih ingat ket sungai besar, bertapa dramatik penemuan se orang apek bebeee semula se hingga PAN kehilangan 3,000 undi. ini kan strategi BN.
tapi nampak ketua ting tong bodoh PAKATAN seperti Tony Pua dll seperti Lip Peng masih siok sendiri dengan 1MDB. yang tak mungkin seperti Penan, pakcik makcik, ah pek, ah soh boleh faham.

Tanpa Nama berkata...

Harapkan pagar, pagar makan padi. Babi pun tak makan padi....

Tanpa Nama berkata...

Jadi pm mesti la nak kayooo. Kalo tak nak kayooo jadi tpm aje la...

Tanpa Nama berkata...

Ularmak bangang boleh pulak sokong perompak turrr.. kahakptuiii

Tanpa Nama berkata...

Cer tanya Jho Taik Lor ni ahli DAP atau ahli PAS.
Kalau DAP, kasi saman sama dia. Kalau PAS, halaaaallll.

Tanpa Nama berkata...

Seperkara yang secanggih2 fbi tu pun tatap tak tau, apotah lagi radar tentera mleysia, sebonarnya cino tombam ni curi mh370, itu pasal sampai la ni takdok jumpo dua2 nih!&

Nur Barzakh berkata...

US ada prinsip, ada integriti... tak boleh guna negara dia untuk GUBAH duit rakyat Malaysia SECARA HARAM, pastu beli mansion, hotel mewah disana..berjudi disana... Beli jet mewah disana...

... Malangnya di Malaysia seluruh anak suapan duit haram bapak penyangak dah macam beruk mabuk carlsberg, mencerca US. Mempertahankan lubuk wang haram ...

Inilah Bahana mentekedarah duit haram .. Haram juga yang di julang..

Tanpa Nama berkata...

ha..ye le..
tangkap je dua laki bini dan konco2 dia tu..
jolok taik , jo aziz. dll.
kemundian sula dubur dan gantung di simpang jalan.