.

Jumaat, 22 Julai 2016

DEMO BAJU MERAH



DEMO LEPAS  JUMAAT
TT...tolong tanya KJ....esok lepas jumaat....Pemuda Umno tak mahu buat demo kat depan kedutaan amerika mengutuk amerika kerana mencampuri urusan kerajaan umno mencuri duit rakyat ke? on JILAT APAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/21/16

MAKAN BABI TAK MAKAN RASUAH
Pegawai kapir USA memang makan babi...tetapi tak makan rasuah macam islam merengsia. on SATU CADANGAN
Tepuk dulang
on 7/21/16

MAHKAMAH SYARIAH
Bawak Lah ke mahkanah syariah.. KaLu berani cakap benar 4 saksi Ada ker tak ada...sebab tu Laa tak nak orang kapir campurtangan mesti tak adiL untuk isLang,hiba hina meLayu onLy on BERBANGGALAH WAHAI BANI MELAYU
Nazrio Dond DoLLa
on 7/21/16

MANA FATWA
Aku nak dengar apa pandangan atau fatwa daripada para MelayuMDB(Makan Dedak Bangang) seperti Hadi, Harun Jin, Mufti Pahang, Mufti Perak dalam kes terbaru ini. on MINTA BANTUAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/21/16

DEMO BAJU MERAH
So Baju Merah, bila nak demo depan kedutaan US? Berani dia cabar ketua no 1 negara melayu islam. Pas pun boleh turut sama demo on LU MASIH TAK CAYA KE?
Anonymous
on 7/21/16



-------------

1 ulasan:

Loh CK berkata...

Bro, percaya x sy sedang tunggu seseorang yg berilmu tinggi berulasan mcm ni: 'oit, ni mesti ade orang mempengaruhi mereka bikin penyelewengan wang pelaburan, kan setiap orang ade nafsu cari duit manyak2 dan cari makan...'