.

Jumaat, 22 Julai 2016

DI BERI TAHU









PENGUMUMAN



SIAPA TAHU
DIMANA NIK FAIZAL
BERADA
KALI AKHIR DILIHAT
DIA BERADA DI KLIA
SAJE TANYA
MANA TAHU
KALAU KALAU
FBI SEDANG CARI


--------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

If Najib step down, UMNO will win big.
So, This is what you want?

Only Najib can bring down UMNO.

Tanpa Nama berkata...

Aku tak dapek nolong cari, mamat ni senang je menyorok celah2 jawa dan banjar yang berjuta kat malaysia ni.
Tapi aku tau mana cino jawa tembam mata sepet hidung penyek tu, dia kapir maka takde halangan atas nafsu nak duit juta2 untuk berjudi kat kasino besar2, untuk tonggang arak mahal2 dari botol besar2 dan untuk tonggang amoi milik aset besar2.
Tapi cino tembam ni jugak kapir harbi yang dah tentu tak setuju kena hudud anu dia dek tuan penasehat!
Maka dah tentu dia tak buat semua keje tu dalam malaysia negara sunah wal rasuah, sebaliknya pergi luarnegara. Maka carilah cino tembam tu serata perairan cina selatan, pasifik dan hindi, macam cari mh370 tu, mesti jumpa setelah lebih 2 tahun.
Anaktiri najib tu pulak cari kat laut hindi tempat kesukaan dia sebab rupa dia macam mamak dari situ

Tanpa Nama berkata...

kek batam....dokek ahjo...