Khamis, 28 Julai 2016

BILA NAK BUAT KURSUS KAHWIN?





TAHNIAH

BERJAYA!


Search Results

JAWI: Kursus perkahwinan Yapeim di Paris jimatkan kos - Malaysiakini

https://www.malaysiakini.com/news/320438
Translate this page
Malaysiakini
Nov 20, 2015 - Kursus perkahwinan yang dijalankan oleh Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam Malaysia (Yapeim) di Paris, Perancis adalah bagi ...

Wang Yapeim diguna untuk kursus perkahwinan di Paris - Malaysiakini

https://www.malaysiakini.com/news/319714
Translate this page
Malaysiakini
Nov 16, 2015 - 'Wang Yapeim diguna untuk kursus perkahwinan di Paris' ... Akmal Nasir, kertas kerja kursus perkahwinan juga diluluskan oleh Yapeim.

Kursus kahwin beribu ringgit di Paris? Untuk tangani LGBT, kata ...

www.themalaymailonline.com/.../kursus-kahwin-beribu...
Translate this page
Malay Mail
Nov 18, 2015 - KUALA LUMPUR, 18 Nov ― Dua kursus kahwin di Paris yang dianjurkan sebuah yayasan Islam merupakan sebahagian daripada usaha ...

NOW dakwa Yapeim anjur kursus kahwin di Paris belanja RM290,000

www.themalaysianinsider.com/.../now-dakwa-yapeim-anjur-kur...
The Malaysian Insider

Salah guna wang Yapeim: Mahkamah batal saman fitnah Jamil Khir

 | July 28, 2016
Jamil Khir menyaman NOW kerana dituduh menggunakan dana Yapeim bermain golf dan lawatan ke pusat beli-belah di luar negara.
KUALA LUMPUR: Mahkamah Tinggi hari ini membenarkan permohonan Pengarah National Oversight and Whistleblowers (NOW) Akmal Nasir untuk membatalkan saman fitnah difailkan Menteri di Jabatan Perdana Menteri (JPM), Tuan Haji Jamil Khir Baharom.
Hakim Nor Bee Ariffin membuat keputusan itu dalam kamarnya atas alasan saman yang difailkan Jamil Khir adalah atas kapasitinya sebagai menteri dan bukan peribadi.
Peguam Razlan Hadri Zulkefli yang mewakili Akmal memberitahu media bahawa Nor Bee memerintahkan Jamil Khir untuk membayar kos sebanyak RM3,000 kepada Akmal.

TOK AJI KHIR

BILA NAK BUAT

KURSUS KAWIN

DI PARIS LAGI

MANA DAFTAR

NAMA - KALAU

JANDA PERLU

KURSUS TAK?

SAJE TANYA

DAH LAMA

TAK KENA 

HAMPIR LUPA

KAH KAH KAH




















---------

7 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Di KL dah tak yah gi kursus berancuk, sebab sijilnya dah ada jual .. hemdulilah kita hanya sediakan pitih je .. ini lah yg di katakan islam tu mudah.

Ahjamal berkata...

Saya udah 75 mukin dah lupa kawin atau belum . Boleh saya daftar ? Ha ha...

Tanpa Nama berkata...

Pak Haji sibuk kira KARUNG DEDAK lah

Ngentot saja macam Ayam

Tanpa Nama berkata...

Aku tengok muka SiJamil ni langsung tak de Cahaya kat Muka dia.Mungkin Allah swt dah Tarik kot.macam muka Lanun tu nampak Ketara.

Tanpa Nama berkata...

Inilah yang dinamakan Menteri Agama Melayu Harbi. Bukan Menteri Agama Islam. Sebab bila isu penyelewengan 1MDB ini dibuka dan dilondeh oleh Amerika, sepatutnya sebagai Menteri Agama beliau perlu mengeluarkan 'fatwa dan hukum-hakam'. Samada apa yang dilakukan oleh DOJ itu halal ke, makruh ke, haram jadah ker. Tapi sampai kini Menteri Agama Melayu Harbi ini membisu. Cuba teka kenapa beliau membisu? Sebab perut dah buncit dengan dedak. Hati dah hitam macam pelaq..Menteri Agama yang bersekongkol dengan pemerintah yang korup penipu penyamun, lebih teruk dari Yanudi.

Tanpa Nama berkata...

Jamil yang mana satu bang.... Jamil kawan abg.... Oooo jamil tu

Tanpa Nama berkata...

untuk makluman semua, kursus kawin di paris terpaksa ditangguhkan. ini kerana sudah 2 kali paris melalui pengalaman diserang terorist.sekiranya tuan/puan/dato/tan sri mahu juga kursus kawin diparis, kami akan mensubkan projek kursus kawin ini kepada kaum2 ISIS. jgn la tuan/puan/dato/tan sri takut atau gundah gulana dgn ISIS ini. ISIS ini adalah warga islam dan bercita2 murni, suci dan ikhlas utk mengISLAMkan dunia.Tuhan menjadikan bumi ini utk ISLAM sahaja.Niat suci,murni dan ikhlas ini selari dgn saranan ulama dunia iaitu parti ISLAM utk menhududkan kepala dan jubur cina dap.ISIS hanya bunuh non muslim sahaja. ya, memang benar ada juga warga muslim yg terpalit sama terbunuh secara tak sengaja. sesungguhnya melalui ISIS, allah telah memberikan sijil syahid kpd muslim2 yg terbunuh ketika itu dan akan diserahkan kpd si mati ketika malaikay maut dtg menjemput.saya faham akan keinginan tersembunyi kalian, ISIS tak akan mbunuh paris hilton. paris hilton ini cantik, kurus dan lansing.kalo tidak, masa kan jho low bole tergoda gembira.jho low dan paris juga telah menghantar borang masuk islam. hanya jho low perlu bersunat.paris hilton tak perlu bersunat demi menjaga tahap klimak yg melimpah ruah ketika jimak.kami mohon agar berkursus kawin la dgn kami, agar kami dapat membayar segala macam kos guaman utk lawan mamat NOW tu. sumbangan anda amat2 dialu2kn.segala sumbangan akan diberikan sijil syurga dan syahid. minta tolong juga kpd warga utk mencari jho low.jho low perlu disunatkan namun beliau telah menghilangkan diri.minta tolong ye wahai warga islam yg berkat dan selamat.jazakallah khairan katsiran..