.

Khamis, 28 Julai 2016

SIAPA TAHU DIMANA RIZA





TIM FBI

SEDANG

MENCARI

SOSOK INI

GAMBAR ASAL


MEMASANG 
JANGGUT


GAMBAR TERAKHIR
 SEBELUM
HILANGKAN DIRI



APA KAH INI
 RIZA AZIZ?

---------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Asselameleikom TT, saya Riza. Riza yg hang dok cari tu. Saya sekarang bersama Jho Lo. Kami sihat2 aja. Jho Lo ada batuk2 sikik sbb alahan panas balik umrah kali kelima bersama Tuan Guru Haji Hadi yg muqarrobin dgn Allah Taala. Kalo takat nak online tu, cakap saja. Perkara mudah bagi Tuan Guru. MasyaAllah.

Kami sekarang juga bersama dgn Tuan Guru Haji Hadi, bertapa untuk 11000 tahun. Juga bersama kami ialah Pak Lah Bodolah Bodowi yg juga bertapa di sebuah gua di Timur Laut Afrika berhampiran Somalia.

Mengapa gua di Afrika?'Kerana hanya gua ni saja yg melahirkan frequensi perubatan 7.83hz bagi mengubati penyakit bisul kami. Utk pengetahuan TT, bisul kami tumbuh serentak di tempat yg sama sebanyak empat biji, 2 biji di kerandut telur kami dan 2 biji lagi di tepi lubang jubur.

Cara rawatan ialah sedang2 ja. Kesemua kami perlu sujud ke arah barat laksana kongkiak yg baru nak tumbuh sayap, manakala lubang jubur kami perlu dihalakan secara tepat 90° ke arah terik matahari. Dgn ini, bisul kami dapat sembuh secara perlahan2 dgn menggunakan kekuatan melalui rawatan frequensi 7.83hz ultra-ungu.

Sekian laporan dari saya, Riza. Jangan tanya hal kami lagi kemana kami selepas ini. Mungkin Madagascar utk ritual mayat dlm kubur untuk mendapat kesejahteraan ummah.

Tanpa Nama berkata...

Jumpa! Gambar last tu tt, itulah dia! Memang aku ada nampak muka sebijik macam tu kat skrin masa depa tunjuk pencarian mh370 kat celah lautan hindi dengan teluk benggala dulu,yey, kes selesai!
Tapi andaikata fbi pergi jumpa dan itu bukan riza aziz, aku cadang sekuat suara supaya tt dan fbi guna photoshop adjust jadi muka maknyah dan gunakan gambar tu untuk cari perempuan yang bernama "ziza azir"

Tanpa Nama berkata...

Cuba cari di Saudi Arabia tengah gembala KAMBING UNTA KELDAI

Punahsehat SOTONG mesti bagi tau kalau GEMBALA SOTONG di padang pasir mustahil kan

Sekali pandang macam Kabir Bedi

Dua kali pandang macam Parman Wardok

Kalau tak kat Saudi ada lah tu kan Wonorejo

Geng Komidi mesti tolong jugak kan