.

Khamis, 28 Julai 2016

APA GUA CAKAP








BETUL TAK APA

GUA CAKAP

LAPORAN POLIS

DARI PEMUDA 

MEMBUKA LUAS

KES ROMPAKAN

Khairy enggan ulas lanjut tindakan Azwan

KUALA LUMPUR - Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaludin enggan memberikan sebarang ulasan  mengenai pendirian beliau terhadap tindakan Naib Presidennya, Khairul Azwan Harun membuat laporan polis terhadap tiga nama individu yang didakwa berkomplot menyalurkan maklumat dalam menjatuhkan Najib..



 | July 27, 2016
bung moktar
Bagaimanapun, Exco Pemuda Umno menegaskan laporan polis semalam mewakili pergerakan itu. More ››


 | July 26, 2016
Abu Kassim Mohamed
Laporan dibuat terhadap bekas Gabenor BNM, bekas Peguam Negara dan Ketua Pesuruhjaya SPRM. More ››





Aduan Pemuda Umno: Publisiti murahan atau konspirasi halus jatuhkan Najib?

Laporan polis yang dibuat Pemuda Umno terhadap tiga individu utama akan mendedahkan lagi siasatan ke atas Najib, kata tokoh wartawan  A Kadir Jasin.


 | July 27, 2016
IGP-khairul-1
"Kami percaya saudara Khairul mempunyai asas yang kukuh sebelum membuat laporan polis tersebut," jawab Pemuda Umno JohorMore ››




JENG JENG

JENG

KITA LIHAT

DAN TUNGGU

NANTI & BACA



-----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau najib pergi beraya ke rumah tt dan nampak atau terjumpa duit tt bawah bantal contohnya lalu najib ambik duit tu senyap-senyap tak bagitau tt, maka itu contoh curi duit orang.
Kalau najib pergi beraya ke rumah terbuka oleh tt dan nampak tetamu tinggalkan beg duit masing-masing di tempat duduk ketika gairah berebut lemang dan rendang itik masakan tt contohnya lalu najib ambik duit-duit tu senyap-senyap tak bagitau pemilik-pemiliknya, maka itu contoh curi duit orangramai.
Begitu juga jika najib ambil duit yang telah dikumpul dari beberapa orang contohnya duit kutipan tabung masjid maka itu contoh curi duit orangramai.
Jadi memang tak salah jika najib guna ayat "saya tidak curi duit orang" kerana curi duit orangramai adalah suatu yang berbeza.

Tanpa Nama berkata...

TONG TAIK kah ini ????

Banyak LALAT TAIK lah.....

Tanpa Nama berkata...

Telor sesangkak..pecah sebiji..pecah semua.