.

Ahad, 24 Julai 2016

HANTAR JIN KE AMERIKA






NAK TANYA

boleh ke harun jin
hantar jin untuk
lembutkan 
hati loretta lynch
peguam negara amerika
saje nak tanya
mana tahu
kalau kalau boleh 
bantu najib








-----------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jin ternakan harong deng tak boleh langkah seberang laut, kalau pegi sana ilmu diorang tawar. Lagipun itu semua jin melayu, dey spik no inglishh so guane nak lobi loretta?

Nak guna khidmat jin utk lembutkan hati loretta, harong deng yg kena terbang ke US, tangkap jin omputih, sumbat kat institut penjinakan jin, ajar diorang baca injil lepas tu baru boleh guna khidmat jin. Proses tu lama, sama mcm proses pendidikan di malaya. Sijil 1 tahun, diploma 3 thn dan seterusnya. Nak hantar lembutkan hati loretta sekurang2nya jin tu kena ada PhD in Catholic study. Sempat ke???

Tanpa Nama berkata...

Jangan tanya tanya lah

JIN-MAN mesti dah buat kerja nya kan

JIN yang pergi Amerika Spesial punya , KONTOL macam NIGERIA lah baru boleh lembik kan hati pompuan tuh

Bukan main main wokay

JIN terbang pakai JUBAH lah SERBAN KILO TUTUP KONTOL tak bagi jatuh ke laut

Cuba tanya SI SOTONG , SERBAN KILO ada mana pergi ????

Mereka kan GENG !!!!!

panglimo potaseh berkata...

Bole .. Arun Jin bole hayak jin ke amarika, tapi tunggu dio dapek lesen bawak kapatorobang dulu. Lesen bawak bas dio ado .. ingat dio ponah hayak jin satu bas dulu.

Tanpa Nama berkata...

Suruh jin bawa dedak bagi kat Loretta..kih3

Sebelum ini aku fikir kemasukan 'ulamak' dalam parti PAS akan meningkatkan imej Melayu dan Islam.

Rupa2nya bila puak-puak 'Ualamak Kinon..' masuk PAS..terus menjatuhkan dan memalukan imej Islam dan Melayu.

Pergi mampos la 'Ulamak-Ulamak Dedak'. Hati dan perangai kau orang semua lebih teruk dari Yahudi.

Tanpa Nama berkata...

Ingat tak semasa kes ini baru mula nak disiasat oleh pihak US, adalah seorg flom ni cuba nak hubungi(telefon) penyiasat US, nak cuba kautim la tu. Org US tak layan, sebaliknya dia beritahu klu tak buat salah tiada apa yg perlu dirisaukan. Rupa2nya si flom ni dah sedar mrk berbuat salah tp di US, mcm mana nak kautim... Amik kaw

Tanpa Nama berkata...

Hoi Hisham, kalau xkenal Harun Din xyah perli2. Aku rasa dlm badan ko tu bnyk jin, bwk2la bertaubat dan berubat. Rakyah menyampah BN, menyampah jugak dgn PH. Pikir2la...

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Haron Jin jampi dari jauh onLy
KaLo nak pergi Amerika
Banyak kerja...
Pertama nama kena tukar
Jadi Aaron brother Moses
Baru kapir harbi yahudi
Tak perasan

Tanpa Nama berkata...

mestila boleh..suruh kiyai2 ,guru2 pengajian usul atau waris2 wali utk buat..takkan tak bole..mereka2 yg belajar usul atau ilmu jalan pulang mesti bole buat..mana2 yg pernah solat lima waktu di mekah dan madinah sedangkan dia berada dimalaysia, mesti bole buat..mesti bole ludah dan tampar muka org amerika yg buat rampasan itu..kita tengok, ilmu mengenal allah ni digeruni oleh para kapitalis atau pun tidak..atau hanya teori sahaja..praktikalnya abuk pun tarak..dimalaysia ni ada byk pengajian ilmu pukul jarak jauh..takkan menyepi atau bersembunyi..kumpulkan ahli dan pukulkan minah us tu dari jauh..sila berkumpul dipulau besar dan buat projek pukul jarak jauh kat minah us tu..amik balik harta rampasan utk warga2 melayu islam riza dan jho low..mana la tau, kot2 kho low masuk islam dan bersunat..besar pahala tuhan allah bagi nanti disyurga..mungkin bole minta cipap paris hilton disyurga nanti..harum dan berbulu perang..