.

Ahad, 24 Julai 2016

MAKIN MENARIK





Baju Merah akan lawan geng  Mahathir – Jamal Yunos


KUALA LUMPUR: Penganjur perhimpunan Baju Merah, Datuk Jamal Yunos mencabar pengkritik Najib untuk meneruskan himpunan anti Najib, dengan gerakan Baju Merah akan turut mengadakan himpunan balas mereka.
“Kita akan menjadikan jalanan merah lagi dengan Himpunan Baju Merah 2.0 jika mereka meneruskan himpunan anti Najib,” katanya pada sidang media di Dataran Sogo di sini hari ini.
Dua hari lalu, bekas perdana menteri Mahathir Mohamad menggesa demonstrasi awam untuk menyingkirkan Najib selepas jabatan kehakiman AS memfailkan tuntutan saman untuk menyita aset yang dikatakan dibeli menggunakan duit daripada 1MDB

JENG JENG

MAKIN MENARIK

KAH KAH KAH

TERGOLEK DOG


---------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bontot Merah Panas

Alhamdullilah....
KL bakal ada-kan pertunjukan Goyang Bontot Merah se-kali lagi.
A Show not to be Misssed...kakakaka

Tanpa Nama berkata...

Budak Bahalol MELAYU tak akan habis

Kena kena pulak masa ekonomi jatuh nih

Bagi 10 rengget beratus ratus datang

Melayu tu kalau tak lepak rumah , apa kebende buat pun

Bahalol

Tanpa Nama berkata...

PerSatuan Bontot Merah SeKinchan

Amal-kan kerja -kerja sohai.


Tanpa Nama berkata...

Nak muntah aku. Macam la tak ada gambar makhlok lain yg ko nak letak...

Tanpa Nama berkata...

datok jamal dah ludah muka mahatir belum..kata mesti dikote..takkan takut kot..org2 lama ramai berdiri dibelakang dato jamal, takkan dato jamal takut dgn mamak tua tu..sbelum datang kl, sila naikkan papapn cadangan utk upgrade pasar sekincan..sila luluskan segara projek pasar sekincan..mana la tau, kot2 lepas ludah muka mahatir nanti terus tercekik kena tulah dan terus pulang ke rahmatullah..jd takda la terhutang budi dgn kaum2 cina di pasar sekincan tu..sekincan tau bukan kencing kat chan..