.

Ahad, 24 Julai 2016

SIAPA DIN AYAM?







BETULKAH

MALAYSIAN

OFFICIAL 1

IALAH 

MENANTU

HAJI HADI 

DIN AYAM

SAJE TANYA

JANGAN MARAH



----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Itu adalah Punaisihat Harbi kepada 'Ulamak Konon..'

Tanpa Nama berkata...

AYAM INI HALAL KE HARAM ????

Kenapa tak ada BULU AYAM ?????

AYAM BANDAR ke Ayam Kampong nih....

Boleh BER KOKOH ke ?????

Kenapa Ayam Tak Pakai SERBAN ?????

Ayam MODEN ekkkk....

Tanpa Nama berkata...

Tengok muka pun dah tau kaki dedak si mangkuk menantu Yahadi ni..aku bagi warning Tok tt,jgn tunjuk muka ni lagi. baru je nak makan nasik ayam kukus,trus hilang selera..hanat tul.kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kalau din ayam, mesti dah songlap juta2 tu untuk stok dedak gred mahal, tak main la dedak pak jib, maka kalau fbi maksudkan malaysian official 1 adalah din ayam dah tentulah perenggan 241 serta perenggan2 512 hingga 649 ada fbi sebut tentang dedak, tapi takdak, maka saheh malaysian official 1 bukan din ayam atau siapa2 yang berjenama cap ayam