.

Ahad, 24 Julai 2016

LEMBU SEDANG BERSABDA







SITI LEMBU

BERSABDA

1MDB AKAN

JADI PERANG

SAUDARA



Jangan menangguk di air keruh

Wanita Umno mengingatkan sebarang langkah menangguk di air keruh menggunakan kuasa asing untuk menggulingkan kerajaan mungkin membawa kesan seperti dialami Iraq dan Syria.
Ketuanya Siti Lembu Shahrizat  Jalil berkata kesan daripada tindakan itu bukan saja mengundang konflik malah bakal menyebabkan perang saudara berpajangan.
Dalam kenyataannya berhubung saman sivil Jabatan Kehakiman (DOJ) AS terhadap 1MDB, Shahrizat berkata asas utama yang perlu dipegang ialah, seseorang itu tidak bersalah sehingga didapati bersalah oleh mahkamah.
BAGAIMANA

KES  PERANG

BINI TUA 

DENGAN

BINI MUDA

DENGAR KABAR

SARIZAT JALIL

DAH LAMA JADI

LEMBU TUA



-------------

9 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Phooh panjang betoi tanduk pikiran lembu tua betina ni .. sampai ke Perang Saudara gamaknye. Gwa takut Perang Salib je .. antara soljar mupti pahang lawan pendikar kapir hasbi pulau pinang.

Tanpa Nama berkata...

TT perasan yang dia hansem. Maka dia keji dan aibkan orang. Allah melihat perbuatan kamu.

Tanpa Nama berkata...

kakakakaka

Gambar lembu umno betina yang ter....ter...
Oi , sekarang gua susah nak minum susu lembu selepas lihat gambar tu..
TT..engkau ni...kakakakaka

Kena cari susu kambeng...

Tanpa Nama berkata...

LEMBU CAKAP PUN NAK DENGAR KE ????

Apa dah jadi Bangsa Melayu sekarang nih

Bahasa Lembu pun sampai paham nak gaduh gaduh....


Masha Allah

Tanpa Nama berkata...

Tak mungkin lembu boleh sebabkan perang sedara laa... kentut lembu tak kuat mana ponn..

usop ali berkata...

handal ayat menakutkan rakyat..mami mami.agak agak la...kita olang bukan macam puak kamu...kita olang bersih punya olang...kenapa takut....rasa kan penangan fbi lak...

Tanpa Nama berkata...

"Lembu Umno menguakkan sebarang langkah menangguk di susu keruh menggunakan pendatang asing untuk menggulingkan kera mungkin membawa kesan seperti dialami Iraq dan Syria.
Ketua Lembu binti jalil berkuak kesan daripada tindakan itu bukan saja mengembang konflek(cornflake) malah bakal menyebabkan petang sarapan berpanjangan"
Hadoi! Apo la yang lembu betina ni mengembek? Nak tunjuk kat badak dia setia membodek?

Tanpa Nama berkata...

Bila tukar kerajaan kita buka semua kes lembu kondo. Ada orang nak kena masuk penjara suami isteri

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Perempuan pertama tido sama Lembu...
Guiness buku rekod