.

Sabtu, 16 Julai 2016

KATAK MUNCUL KEMBALI PART 2





MEETING DENGAN WALI
confirm masuk pas.tok heng kata "tak malu ke islam dan islam bergaduh". perkasa dan pukida akan sokong dgn usul melayu islam.pru14 adalah pru paling kotor. najib rosmah wajib menjadi PM walau 100tahun lagi.walau tubuh sudah tua, tapi ruhul kudusnya bole berkeliaran dan bole menhadiri mesyuarat2 terutama mesyuarat2 para wali.tak caya tanya hadi. 
mesti hadi pernah meeting dgn wali2 di mekah almukaramh..kalo tak pernah, maknanya belum sampai tahap tertinggi lg..malu la kalo tak pernah, sb ayah pin pun bole buat..tu belum lg ilmu pecah tujuh, maknanya hadi bole berada di tujuh tempat dlm masa yg sama.takkan tuan guru syeikhul kudus ulama sedunia tak bole buat mcm tu..org2 tua dulu bole buat.mungkin hadi kena balajo dari harun din..

tp harun din bole buat ke?apakata kita test..buat 7meeting di 7 tempat berlainan pada waktu yg sama.kalo tak bole, macam ne bole bagi hadiah syurga kepada pengundi pas?macam ne tau hal2 gaib?takat baca buku, isham rais pun bole.pengalaman melalui ada ke?ckp on KATAK MUNCUL KEMBALI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/15/16

PILIH  KAYU
Kalau pru akan dtg si katak ni bertanding lawan kayu...aku lebih rela pilih kayu...ada pahammm??? on KATAK MUNCUL KEMBALI
Anonymous
on 7/15/16

MASUK IKATAN
Elok masuk parti ikatan bersama kadir syeikh fazil dan berjaya genapkan keanggotaan parti tu kepada bilangan 80 org... kahkahkahhh... on KATAK MUNCUL KEMBALI
Anonymous
on 7/15/16

DEDAK SIMPANAN
Dedak simpanan dah surut.. pencen pun sikik.. biasa makan dedak dlm talam, siap bungkuih lagi bawak balik utk anak menantu cucu.. skrg cicit pun dah ramai.. nak syoruuu pun makin senak.. on KATAK MUNCUL KEMBALI
Anonymous
on 7/15/16

SUDAH YILLEK
Modal sudah yillek, projek pun kabarnya dah kureng masyuk untuk braheng ali. Presiden perkasa pun sudah goyang, nak kerah anak buah turun demo mesti nak kena hulur hulur. Braheng ali molek kalau join umno, boleh jadi anjing suruhan TPM. Nak kerja dgn najib, haritu awak dah tibai PM. 

Kerusi presiden perkasa sila lepaskan pada tokey ikan bakar, dia byk duit. Nak lagi molek, sila minta ampun dgn suami PM, itu pusat laba, jadi anjing suruhan rosmah paling apdal.... oopss.. afdal. on KATAK MUNCUL KEMBALI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/15/16

MANA SAKMONGKOL
Harap TT siasat mana pergi al-fadhil Sheikh Sakmongkol Al Ariff Sobri Al Pekani. Blog sakmongkol x blh bukak. x blh aku nk blaja inglis level tinggi.cibai btul.ke aripp sobree ni da mmpus di puki minah indon? ataupun dah dapat rm5juta utk lompat ke amnoooooooooooo.

TT bukitikan org Jelebu ade batu....cari mat arippppp..da puas aku melalak kat sini..xpernah lg kau bogkar temberang mat aripp ni...bila masuk dap semua jadi suci mcm masuk pas jugakkk ke? jgn jadi bingai mcm amnooooo..ke kau pn ejen amno ni...kakhkahkahkahahkhakha. on KATAK MUNCUL KEMBALI
Anonymous
on 7/15/16

CLAYPOT
lompat sana sini last sekali sembelih buat moi claypot katak demam . on KATAK MUNCUL KEMBALI
Anonymous
on 7/15/16






-------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Katak pun ada guna jugak melalak panggil ujan..tp kalau sotong apa pun xguna harap serban tebal melalak pgil apa pun xtau uturn je keje nye.tp bila kata berpoluk ngan sotong lagi parah.hujan ribut potir tsunami semua ada blh jadi banjir besar smpi ganggu nk main goff dgn obammak

Tanpa Nama berkata...

Kasihan tengok muka katak nih

Betul betul muka Melayu lah

Kasihan

Tanpa Nama berkata...

Bagi lah chan dia tanding pru. Menang kaloh adat tanding. Umor dah lebih 60th. Lepaih tu boley mampoihh. Huhu