.

Sabtu, 16 Julai 2016

KESAH JAI DISAMBUNG LAGI






UNTUK SESIAPA

 YANG ADA 

HAIWAN SAYANG


HOSPITAL UPM

ADALAH 

TERBAIK


DI UNIVERSTI PERTANIAN
SERDANG

WAD YANG TERATUR

JAI DALAM WAD 

JAI DIPEREKSA 
SEBELUM PULANG

INI DOKTOR JAI
BERI GUA ARAHAN
UNTUK BERI UBAT PADA JAI

SAMPAI KE RUMAH
BISUL
LEHER JAI DIBALUT


----------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kekeke,...ape la nasib ko,jai the pug,...balik kampung kena tambat,tumbuh plak bisul,dah ade bisul,sang lalat plak bule bikin waris kat lubang bisul,..da antar gi spital,kena duk lokap plak,nasib baik best fren ko sayang kat ko...bile kluar muka jai kat posting,ade plak si ularsemak jadian mengatakan ko ni haram dipegang dipeluk jai ooi,...udah tau haram tu,..kenapa x di samak,?,menyucikan sesuatu y tidak suci?,Islam tu mudah dan memudahkan...xtau la,..si ularsemak tu mengaji x abes ke?,...adakah kesucian diri si ularsemak terlalu suci sesuci minyak seri murni?,...hingga tiada makhluk lain ciptaan yang maha Esa mampu menandingi kesucian y di bawa oleh si ularsemak itu?,...udah nasib ko jai,..jadi bahan hinaan ularsemak2 sekalian,...sabar je la jai,..ko jgn risau jai,..aku ade penah dengar hadis,..seorang pelacur zaman dahulu dimasukkan ke syurga kerana memberi minum anjing y sedang dahaga..kekeke,...moga cepat sembuh jai,...kurangkan amek injection domicom jai,nanti lalok ko jai,...kekeke,...the point is who let the dogs out,...wroof,..wroof2, wroof2..,akekeke,...

Nazrio Dond DoLLa berkata...

SeLamat puLang Jai
Ohana...
Jiji dah Lama sakit paLa
Duduk sorang kat umah
Bau petai bunyi typewriter
Jer yang...syukur alhamfulillah
Ohana...ohanaaa ohanaa

Tanpa Nama berkata...

Cantik DOKTOR tu

Boleh buat Isteri lah

Tapi ekonomi tak bagus kan

NAJIS ber terabur , pelabur pun lari

Ekonomi baik boleh NIKAH DOKTOR ini

Tanpa Nama berkata...

Tt, doktor kidal dlm gambar tu dah kawin atau belum? Ada no tipon tak? Kau tanya tak nama dia?

Oh! Lupa! errrr... kau gagalis paling gagal.

Tanpa Nama berkata...

kekeke,...ape la nasib ko,jai the pug,...balik kampung kena tambat,tumbuh plak bisul,dah ade bisul,sang lalat plak bule bikin waris kat lubang bisul,..da antar gi spital,kena duk lokap plak,nasib baik best fren ko sayang kat ko...bile kluar muka jai kat posting,ade plak si ularsemak jadian mengatakan ko ni haram dipegang dipeluk jai ooi,...udah tau haram tu,..kenapa x di samak,?,menyucikan sesuatu y tidak suci?,Islam tu mudah dan memudahkan...xtau la,..si ularsemak tu mengaji x abes ke?,...adakah kesucian diri si ularsemak terlalu suci sesuci minyak seri murni?,...hingga tiada makhluk lain ciptaan yang maha Esa mampu menandingi kesucian y di bawa oleh si ularsemak itu?,...udah nasib ko jai,..jadi bahan hinaan ularsemak2 sekalian,...sabar je la jai,..ko jgn risau jai,..aku ade penah dengar hadis,..seorang pelacur zaman dahulu dimasukkan ke syurga kerana memberi minum anjing y sedang dahaga..kekeke,...moga cepat sembuh jai,...kurangkan amek injection domicom jai,nanti lalok ko jai,...kekeke,...the point is who let the dogs out,...wroof,..wroof2, wroof2..,akekeke,...