.

Sabtu, 16 Julai 2016

TERIMA KASEH PRESIDEN REAGAN





TERIMA KASEH

RONALD REAGAN

BEBASKAN

INTERNET

KINI KITA TAHU

MACAM MACAM

JENIS AGAMA

USTAZ X BOLEH

PUTAR LAGI





KURANG LEMAK BADAN
Bagi saya, tidak salah untuk mengurangkan lemak dibadan dan menjaga kesihatan jantung dengan cara menari sebegitu ... sambil berzikir kepada Tuhan. Salut utk kamu Cool Dude! on COOL DUDE
Suku Samdol
on 7/16/16


CHECHEN

broo...ni tradisi etnik chechen di hari raya on COOL DUDE
Anonymous
on 7/16/16

GELEK PERUT
Mahu shuffeling pun tak bley...oooo... Lagi malas dan lembab islam ni lagi bagus untuk pemerintah sebenarnya... Gelek perut boleh.. Gelek janggut... Tangkap.... Kakakakakka on COOL DUDE
DIDI KOTA BELUD
on 7/16/16

ISLANG ENDAH
Kah kah kah .. islang itu modah .. islang itu endah. Islang itu endah pada Sultan Brunai, Sultan Pahang, Soltan Kelantan .. takde sapa nak kira dosa bagindo .. muftee pon tak berani. on COOL DUDE
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 7/16/16



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dia nak joget joget asal tak buat NAJIS dalam RUMAH ALLAH sudah....

Ini buat NAJIS aka TAIK dan buat mopty ulamak jilat NAJIS dalam MASJID tu lagi bahaya kan

Melayu tak boleh jadi BAHALOL memanjang

Jangan di bela BEWAK baik yang ber SERBAN KOPIAH JUBAH atau pun tidak

Lahanat aka DAJJAL bukan bodoh

Tanpa Nama berkata...

Hehehe. Takde pulak rasul ajar buat cenggitu. Agama ni tegak dgn fakta dalil dan nas yg sahih. Kalau nabi tak ajar jgn buat. Takde panduan jgn nak reka2 lebih2. Yg dok reka tambah itu ini semua tu nak jadi ketua(baca: penjual agama). Biar pandai, jgn memandai mandai.

Tanpa Nama berkata...

Ado satu permintaan la kat tuan tt.nt raya haji nk tuan tt buat ucapan mcm rayo pitri yg lopas..kalau blh tiap2 rayo tt buat ucapan termasukla depavali thaipusan kerismas(bukan keris hadi) chap goh mei dll sbb tt kan memperjuangkan keadilan xmengira agama bangsa.Kalau blh tt jugak buat ucapan pengumuman keputusan tgk anak bulan hari raya tu sekali ya..ajak jai dan ezi sekali dlm video tu.wakakakakaka

Tanpa Nama berkata...

yang dok ya hana ya hana sampai berpeluh peluh tu amaenda..tak sama ke?zikir org lain sume sesat..yg zikir dihadiri ust2 tv, tahfiz2 siap terhuyong ayang tu apa?islam dimalaysia lebih sempurna dari islam dinegara lain. mujur muhammad tak turun dibumi melayu..