.

Sabtu, 6 Ogos 2016

BERSIH LIMA


 

ANAK DAPAT JET
ini ayat menteri tersedak telur penyu..dia ingat demo bersih ni macam demo lepaskan anak ayam di tengah jalan? kalian jgn marah dgn statement menteri2 umno bn ni sb kelayakkan utama menteri adalah setia..setia lebih afdal dari pandai..biar bodoh asalkan setia..lihat statement bijak khairy jamaludin, biar la dikatakan macai asal dpt berkhidmat utk najib..
 
walaupun kj made in oxford, tetapi kenyataan ismail sabri lagi tepat sb ismail sabri tak perlu belajar pandai2 dan keluar modal byk utk jadi menteri, tetapi kj kena keluar belanja lebih utk jd menteri..yg hebat adalah tmj.takyah belajar pandai2 tetiba bapa bagi jet..bak kata meor, org2 kampung melihat dgn mata terbuka..anak dpt jet, bangsa johor dpt air mahal..padan muka.. on TURUN JALAN RAYA Anonymous at 6:02 PM

 
DILONGKANGKAN
Di Asia Tenggara ni banyak kuasa negara berjaya dilongkangkan dengan perarakan jalanan. Vietnam, Laos, Kambuja semua dah beralih kerajaan. Thailand entah berapa kali kerajaan diayam golekan. Indonesia berarak reformasi untuk terajang Sang Pelahap Seoharto dan digantikan dengan Sibuta dari Gwa Hantu Pak Gusdur ..
 
gitu juga ngan Filipana dan Myanmar. Yang masih kekal dengan bini tua yang dah monopos hanya Malaysia dan Singapore. Singapore aman sebab dia Singapore bukan Singapura atau Tumasik. Malaysia pula sebab rakyatnya boleh dijinakan dengan taburkan dedak, bagi pakej umrah dan janjikan 70 pantat bidadari di surga loka. on BERSIH LIMA Publish | Delete | Spam panglimo potaseh at 5:59


  ------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah2... sama je kann... sorang pelahap, sorang ada masalah mata..

kita pun sama jugak... cuma tebalik je... dulu mata tak boley nak angkat, skang laki bini pelahap harte...

nama pun serumpun... same je nasibbbb..... keh3..

Tanpa Nama berkata...

Melayu Melayu kan bodoh

Ketam pun ada nilai ekonomi

Melayu

Hancus !!!!!!