.

Sabtu, 6 Ogos 2016

NAJIB BUAT LAWAK LAGI




 


NAJIB DAH

PANDAI BUAT

LAWAK

BERDIRI

 



Najib: Saman DOJ tidak babitkan saya
 
 
Najib berkata tuntutan mahkamah baru-baru ini oleh Jabatan Keadilan (DOJ) Amerika Syarikat tidak membabitkan dirinya, kerajaan Malaysia atau 1MDB secara langsung.
 
Bulan lalu, Peguam Negara Amerika, Loretta Lynch mengumumkan tindakan sivil sedang diambil untuk mendapatkan semula aset lebih AS$1 bilion 1MDB dalam pengubahan wang haram.
 
"Saya ingin kata bahawa apa yang dilakukan oleh DOJ baru-baru ini tidak membabitkan saya, atau kerajaan Malaysia, atau 1MDB secara langsung," kata Najib kepada stesen televisyen Indonesia Metro TV.

PELAWAK BARU

SAMPAI 

RAMAI OTAI

SUSAH CARI

MAKAN

KAH KAH KAH



------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BADAN PENUH NAJIS KATA TAIK TAK BUSOK

Betul kata TUN , sudah jadi NAJIS

Lalat TAIK banyak pulak....

Bila makanan semua ada TAIK siapa pulak nak datang jamu makanan tu pun

Ini lah yang ter jadi pada negara kita

Rakyat akan terus papa kedana miskin tunggu bankrap saja macam GREECE


Bodoh nya Melayu sanggup telan TAIK tuk hidup

Babi pun tak macam ini

QURAN HADIS sudah jelas tunjuk halal haram nya tapi apa kan daya

HIdayah MILIK ALLAH SWT

panglimo potaseh berkata...

Najib ajak kita bersatu sesama lawang Petualang Asing. Aeeek .. kita paham apa maksud Najib tu .. masalahnya Najib tak paham apa yang dia cakap .. ada yg tak kena dgn skru kepalanya .. jom kita ketuk kepala Najib supaya dia tahu apa yg diacakapkan.

Tanpa Nama berkata...

fuhhh... udah abis makcik felda ditipoooooin,

kok mau ditipooin pak lurah - pak lurah di sana...

mohon ijin pak lurah, kaloo ada pak kiyai yg pandai, mohon dijampi mulutny itu...

biar cakapny yg betul2 saja...

Tanpa Nama berkata...

"Pikul Biawak"

Dulu pikul Biawak,
Lepas tu pikul Badak pulak,
Sekarang ni, Melayu sanggup pikul Taik.

Sebab ada Candu ber-jenama Dedak.