.

Khamis, 11 Ogos 2016

BISUL ZUL NORDIN






ZUL NORDIN WAKIL PAS
Dengar kabar zulkifli nordin sedang bertungkus lumus failkan saman utk sarawak report. Harun djin pun dah kerahkan bala tentera jin seantero alam untuk geledah dan curi dokumen kat pejabat SR. Pas sedang susun strategi segenap penjuru alam untuk lawan habis habisan fitnah duit 90juta. 

Hadi awang pun sedang sibuk, kali terakhir dilihat bersama din ayam, nik abuduh dan tontonwee di KL kat kedai kereta impot, nak tukar pakai Hummer H2 katanya, nak berperang mesti la pakai kereta perang, takkan nak berperang sambil pandu land rover atau mini cooper.. uishhh mcm tak kena jer. Takbirrrr!!! on BILA PAS NAK SAMAN?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/10/16






-------------

3 ulasan:

Boley Jalan berkata...

Saja nak tanya.....perang ni boleh masyuuk syurge ke?

mohd saifuddin berkata...

Hahaha tukar tiub setiap manusia didunia akan mati tetapi akan dihidupkan kembali diakhirat kelak itulah pegagan orang islam sebabtu lah diduniani mereka bertungkus lumus mengutip apa saja yang boleh menolong mereka di sana esok. anda bagaimana dah penuh ke bakul anda untuk bekaln akhirat. hahahah ainulyakin hakulyakin

Tanpa Nama berkata...

Ini fitnah ke ????

Dosa kalau fitnah

Tapi pemimpin mesti cakap benar kan ????

Apa kata Mopty Humpty Dumbty ????

Nak tunggu Ularmak GENTING ke ???