.

Khamis, 11 Ogos 2016

PRESIDENG HILANG





MANA TUANG PRESIDENG
mana hilangnya tuan presideng hadi kluk klak..dewan negeri tak dtg..ntah2 tentang menyorok sb isu 90million. tuan man ni sedang menanguk bidadari di air yg keruh..tuan man bercita2 mahu jd presiden..jadi tuan man wajib memperlihatkan watak hang too aaahh nya...baju panglima sepersalinan sudah ada, cuma keris panjang je ada kat hadi..

biasanya keris panjang dikaitkan dgn kuasa. sb tu la semua raja2 atau sultan2 akan bergambar dgn keris panjang.ini simbolik melayu..islam takda benda2 melayu ni..pedang arab pun bengkok macam punai gak.tengok la bengkok ke kiri ke bengkok kekanan..bengkokkan punai ini sesuai utk mengetuk2 pintu2 makam al faraj demi kepuasan nafsu dan kepancutan nikmat syurga dunia..

utk pas atau agamawan, keris bukan diciptakan utk potong kek atau potong pulut kuning..buat malu je dgn pendekar dan pereka2 keris dulu kala.. on BILA PAS NAK SAMAN?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/10/16





---------

Tiada ulasan: