.

Khamis, 11 Ogos 2016

PEMIMPIN PAS DAPAT DEDAK






NOTA

yang dapat fulus
bukan ahli pas
yang dapat fulus
beberapa ekor
pemimpin parti pas


TAK AKAN HABIS
Kalau 90 juta tuk tak payah nak sibuk sibuk tunjuk pandai lagi baik Hidup mati 10 kali pun tak habis Yang pandai bijak nak dapat 1 juta pun susah Ini pulak 90 juta Senyap itu untong lah Siapa pandai siapa bodoh lah Kasihan orang orang PAS on MANA KETUA PEMUDA PAS
Anonymous
on 8/11/16

MASIH DI DANOK
ketua pemuda masih di danok barangkali..andainya berjalan lancar perbentangan hudud di parlimen nanti kemudian diluluskan maka malaysia bole melihat hukuman tersebut dijalankan secara langsung..sekiranya terbukti pemimpin tertinggi pas terima duit curi, maka bole la kita lihat tangan pemimpin tertinggi tersebut dipotong..hudud wajib dilaksanakan keatas pemegang2 kuasa juga termasuk jamil khir, najib serta sultan2 yg mencuri duit rakyat..kita lihat juga adakah politik istana juga akan berdiam diri atau melompat lompat atau diam utk dilihat cool..

bila pas mau saman sarawak report? pucuk dicita ulam mendatang..org mengantuk disorongkan bantal.takdpt altantuya, dpt paris hilton pun ok la..mana si porno german al tantawi..adakah pembangkang masih lg mahu memujuk pas utk masuk sbg pembangkang atau ada suara dari penjara yg menukarkan regime change dlm pas.mana abim?mana purkida?mana pejuang2 melayu islam?sbelum saman sarawak report, tolong serahkan sijil masuk syurga kpd pengundi2 pas, mana on MANA KETUA PEMUDA PAS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/11/16

KETAYAP DAN JANGGUT
KAH..KAH..KAH..Suruh itu BRO buang itu ketayap dan janggut tu sekali ..pakai topi je la mcm yg kat sebelah dia tu... barula nampak bergaya..KAH..KAH..KAH.. Kalau Arwah Tok Guru masih ada lagi dn tengok gambar ni... mengucap panjang arwah... on MANA KETUA PEMUDA PAS
nordin Abu Bakar
on 8/11/16





---------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Buat malu nama keluarga saja

Kasihan Arwah TOK GURU kita