.

Khamis, 11 Ogos 2016

SURAT ABANG EPUL



M.O1




lu cerita mcm gampang lah bro..betul2 gampang..lu sendiri pun anak gampang lagi lu nak cerita mcm2,mana tuduhan jenayah bro?lu ingat FBI boleh tahan org tanpa tuduhan jenayah ke?org malaysia bukan bodoh dan gampang lu bro..lu memang tak suka UMNO tp jangan lah buat diri lu nampak bodoh dan gampang bro..

walaupun tv3,rtm dan semua radia tak siarkan apa yg AG amerika cerita tp rakyat malaysia tahu apa yg dia nak buat..dia org nak cari balik harta 1MDB dan serah balik pada 1MDB.. Sedanngkan 1mdb sendri cakap dia tak ada duit yg hilang mcm mana AG amerika boleh kata ada duit ada hilang..

AG amerika hanya terima laporan dari serawak report dan khairuddin bapok tu bukan dari kerajaan malaysia dan 1mdb sendiri,adil ke? kamu pembangkang memang suka urusan negara ini di campuri oleh org asing? begitu lah melayu tamak mcm kamu,dari dulu lagi..bila tak dapat nak buat sesuatu,panggil org luar minta tolong..kamu PENGKHIANAT..

baca disini:

https://www.malaysiakini.com/columns/351763



















-------------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Memang susah nak kesan KENTUT

Kalau badan itu sendiri NAJIS , kentut saja tau sudah busok

Tak mungkin KENTUT WANGI kalau BADAN TAIK

Kena pulak ada juta juta BADAN TAiK kat negara ini

Kecuali FBI BOLEH CIUM JUBOW KENTUT satu satu

BETUL CAKAP ABG EPUL TU !!!!!!!!!!!!

JOM BAU KENTUT SENDIRI , BUSOK KE WANGI ????

KENTUT ITU HALAL WOKAY......

Tanpa Nama berkata...

Abang epul bangang..terlebih makan dedak..bau kentut sendiri pun x kenal..

Tanpa Nama berkata...

Itu epul ah...lebih dari gampang la...otak sudah penuh dedak...mata pun...mata dedak...gua mahu tanya sama itu epul gedebab...kalau 1mdb tak hilang duit...kenapa tak mahu bayar hutang?....itu laporan audit negara kasi keluar la...kenapa sorok?...lu tak bole fikir ka, kenapa itu laporan audit negara kena sorok?....bodoh....lu ingat semua ahli umno bodoh....banggang....bahlol...bingai....baghal macam lu ka?

zeff berkata...

ahhahahah
tngok muka pun dah tau abang epul dibesarkan di fidlot.
makan rumput bermutu, sekoi gandum dan silaj jagung, makan bende sama tapi lagi bangang daripada lembu

Tanpa Nama berkata...

wahahahahh

Nur Barzakh berkata...

Abang isham, geram la kat epul tu . Otak sontot nk maki orang. Sedihlah tengok Melayu bangsat tu hujah macam bontot lembu nk berak , abg sabar ya.

DIDI KOTA BELUD berkata...

HEHEHEH.. EPUL tu apa. Lesen lori ke... Itu E full... Atau ini ....ENTOT PUKI UDAHTU LARI.... EPUL ...JUGAKKAN.....kakakakakaakak