.

Rabu, 3 Ogos 2016

LIMA AKAN SAMPAI




GUA UDAH

CAKAP LU 

TAK CAYA

LEPAS EMPAT 

PASTI LIMA


Lagi demo BERSIH, kali ini desak tangkap MO1


BERSIH hari ini secara rasmi mengumumkan perhimpunan rakyat besar-besaran kali kelima akan diadakan dalam masa terdekat.
Pengerusinya, Maria Chin Abdullah pada sidang akhbar di pejabatnya di Petaling Jaya berkata, himpunan kali ini adalah untuk menuntut tindakan lanjut mengenai skandal 1MDB.
Katanya, untuk tidak mengadakan himpunan bukan lagi satu pilihan berikutan tindakan Jabatan Keadilan (DOJ) Amerika Syarikat yang memfailkan saman sivil bagi merampas aset berkaitan dana 1MDB yang didakwa diselewengkan.
“Satu himpunan aman BERSIH 5 akan dianjurkan. Ini adalah lanjutan untuk meminta tindakan yang sewajarnya dan untuk akauntabiliti skandal 1MDB.
ANAK MUDA

BERSEDIA

BERHEBAT

TANGKAP 

EEM OO ONE




-----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tuan TT, dah nak masuk 5x dah berhimpun, pun xdak perubahan.

Berbuat sesuatu tindakan yg sama sambil mengharapkan PERUBAHAN, adalah satu kerja BODOH.

Kena ada kelainan sikit, baru boleh gempaq Najib sikik. Takat berhimpun sejam dua.. baik x payah buat. Mmg betul2 primatura eyaculacionte. Tratamiento¿¿¿ Hampeh!!

Tanpa Nama berkata...

M.O.1. tu sapa ?????

MONYET ke ????

SAPUMAN ke ????

SOTONG MAN ke ????

JIN MAN ke ?????

Mat Kampau kot....

Mat Boroi kot.....

Cuba tanya Mat Bahalol.

Tanpa Nama berkata...

Kali ni kasi TKO la. Dan anak muda ingin beraksi dgn abang FRU. Setting kasi cun2 punya. Dan gempak! Kalau datang dengar membebel pembesar letih. Anak muda tak stim. Datang dengar membebel bukan Jiwa anak muda. Kita buat macam dataran tahrir. 5 untuk anak muda. Aku harap akan ada kelainan seperti zaman reformasi. Bermandi air acid. Dan bom asap. Aku harap anak muda yg membaca blog TT turut turun serta join the crowd. Kalau sembang serupa nato baik duduk rumah lancap!