.

Rabu, 3 Ogos 2016

PRU14 - PAS BUKAN PEMBANGKANG



PAS TAK JADI PEMBANGKANG
cilaka lu bro..kasi potong stim..bila mau keluar story..dap nak buat pilihanraya awal pun pkr susah mau bagi jawapan..kalo penang nak keluar dari malaysia nnt, agak2 berapa lama mau kaji atau menunggu suara dari penjara.kalo anwar mati, langsung takda jawapan. 

lu penah story dulu, anwar takkan jd pm..story2 lu nampaknya tepat dan maksum..kes selangor dulu, hantar nama kak wan..last2 azmin naik.masa tu takda siapa pun pilih azmin..guan eng akan tetap masuk penjara, yang takkan masuk penjara ialah najib..pru14 lu ramalkan kotor.tak mungkin pas akn bersatu menjadi pembangkang..

umum tahu, pas ditugaskan utk membantu umno memecahkan undi.oleh sebab itu, tidak la dakwah2 hebat dilakukan pas, so ada masuk g meeting danok dan ada masa tgk prono german.kes pilihanraya sarawak dilihat sbg pecahnya pakatan harapan.berlaga sesama sendiri.bila nurul mau kasi umum pasal apa jd mcm tu..kadangkala gua fikir, ada benarnya kat saari sungib mengenal pilitik istana.lihat kes khalid ibrahim, sepenggal mjd on NANTI GUA STORY
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/1/16




--------------

3 ulasan:

Ufo Search berkata...

mung n i bengong ko gapo?

Tanpa Nama berkata...

Kadi bawang dan haruan jin pon terpalit skandal 1mdb dengan cara mereka tersendiri.Sorang kata tak lojik dan sorang kata takan bodoh taik masok akauntong taik sendiri.

Tanpa Nama berkata...

kepada yb2 pakatan harapan, sila buat keputusan awal, sila nyatakan dengan jelas bahawa pas bukan pakatan pembangkang.wajib dihebahkan diseluruh malaysia bahwa pas bukan lagi pembangkang.sila jelas kan kpd diri sendiri dan kpd org2 lain juga. ingat kes sabak dan kuale, org2 taktau pun pasal amanah dan taktau pun pasal pas sudah pro umno..utk pemmimpin2 tertinggi, takyah nak pujuk2 lagi si PAS tu.bulatkan terus pas adalah sekutu umno..teruskan bulatkan semangat mcm dap tu,terus tak terima pas. semua org tahu, org2 bawahan hadi akn bercakap seolah2 pro pembangkang dan media2 akan memperlihatkan pas seakan2 pembangkang, maka semua wajib tahu dan tanam dlm kepala bahwa pas itu adalah umno dan umno adalah pas. apa ke susah sgt nak faham..bulatkan tekad dan semangat dan tak perlukan pas lg, takyah pujuk2..ingat la para yb2 pakatan sekalian, dulu pakatan menang bukan sb suka dan cintakan pakatan, pakatan menang sb rakyat sudah bosan dan tipu daya umno.. pas pula hanya akan kecoh2 hal2 kenaikan ketika nak pilihanraya je kemudian beri amaran 3 hari 5 hari 7 hari, lepas berhari2, apa pun tarak.aku ada mendgr yb2 pakatan kata akan terima pas asalkan pas bertujuan menolak dan menjatuhkan umno..ini ayat2 suci yg bangang dan memperbodohkan rakyat spt aku yg belajar dgn bro isham.dah tau pas itu pro umno, dah tau penasihat umno itu adalah presiden pas abd hari, dah tau pas kata sanggup berlawan 3 penjuru, apa ke halnya nak ajak pas jd pembangkang..kalo sekarang ini yb2 atau thinktank pakatan ini tidak menjelaskan dgn terang bahwa pas itu bukan pembangkang dan masih bercita2 nak dptkan sokongan pas menjadi maka aku akn menbantu menjadikan cerita pru14 isham rais menjadi nyata. pru14 adalah pry paling kotor. ingat la, pas adalah umno dan umno adalah pas..parti cina lebih ada keyakinan yg tinggi dan tidak takut akan kalah.mana laporan mengenai perlawanan sesama sendiri di sarawak??kalo pru14 nanti, pakatan kalah, ini juga adalah baik kerana para yb2 pakatan tiada lg gaji beribu2 ringgit, kalian kena macam mana aku dan org lain kena..jd yb je belum tentu anda faham politik dan belum tentu anda berani..kalo anwar mati pada saat ini, pasti terus berkubur pakatan harapan dan pakatan rakyat..anwar tiada di penang, tetapi cina guan eng bole nak bina jambatan free.anwar ada di selangor dulu, kecoh mengenai khalid ibrahim, kawan pink form anwar.kalo anwar berguru dgn ceh det, kalian bole berguru dgn isham rais mengenai realpolitik dan bukannya menjadi POLITEking.anwar top diluar negara, isham rais pun top diluar negara..tolong la jd org yg mampu jadi org yg lebih baik dari anwar..take a challenge..jd la org bole bg hujah dgn ilmu semiotik, bole membaca soalan2 media.jgn lupa, pakatan menang sb rakyat dah benci umno, bukan sb anda hebat.gua bukan geng pink form or white form.pas adalah umno, umno adalah pas.