.

Sabtu, 3 September 2016

CELAH KANG KANG BASAH





SENTIASA BASAH
Unta hnya lh kata bidalan, zaman skrg kereta.. Makna kata klu sdg drive makn angin.. Tetiba suami kata, yang.. Abg nk laa.. Maka si isteri wajib setuju.. Dn ikhtiarlh cari tempat sesuai nk entot. Dlm kereta boleh, sewa hotel boleh.. Jgn bagi laki tu terkulat kulat dn kepala jd biol tk dpt benda tu.. Itu lh mksudnya.. 

Tp dek kerana korang ni anti hadith, hbis korang cerca hukum yg satu ini.. Isteri yg bahagia ialah apabila suaminya mmpu buat celah kangkangnya basah sentiasa.. Suami jugak bahagia, dpt istri sporting.. Inilh isteri mithali istri solehah.. 

Afa fahamm?? Bkn mcm istri skrg, mintk je mencuka, letih.. Itu dh kira nusyuz.. Tk layak nafkah utk hari itu.. Masa itu.. Islam itu dh cntik, korang jer yg memandai kotorknnya.. on HADIS DAN PANCUTAN UNTA
Publish | Delete | Spam
Nur Barzakh
on 9/2/16








-----------------

6 ulasan:

ayyin krissica berkata...

Yang kerja dalam ladang sawit bolehlah buat projek bawah pokok sawit atau dalam bulukar senduduk..Janganlah nak ikut sangat harussani pegi buat projek atas belakang lembu.

Tanpa Nama berkata...

ini macam cuma mahu kasi itu air pancut saja sebab sudah naik kepala, bukan nya nak enjoi sek dengan penuh kasih dan sayang ... ini macam lebih baik cari sabun dimana ada R&R dan pak chu cheng...

panglimo potaseh berkata...

Jom kito ajak bini kito entot ateh becha lak. Nanti kito lom torpancut lagi Abang Becha tu dah momancot-mancot dulu. Silap-silap Abang Becha tu tak ambik upah becha .. sobab dapek tenggok show poree .. stim oo .. pahalo pon dapek.

Tanpa Nama berkata...

Apa la komentar bodo... Apa jenis laki takleh tahan kote? Kalau bulan puasa boleh tahan napsu berjam jam, takkan naik keta tetiba kote tegang trus nak main? Jadi kalu laki nak bini tak nak itu salah. Tapi kalu bini gian laki taknak takpe? Bodo apa ke bangsat ni???

Nazrio Dond DoLLa berkata...

kaH kah kaH....
iLmu terpancar terpancut juga
JeLas dan terang... terimakasih Tee Tee
Teima kasih jurusan huru sana sinir

Tanpa Nama berkata...

Hadis entot atas belakang unta tu tak jumpa dalam mana2 hadis sahih. Kata wan ji hadis tu bertaraf dhaif. Makna nya nak amal tak salah, nak buat berhujah tak boleh. Nampaknya tok mopti lekas faham, dia pun diam dah tak mau berhujah lagi.