Sabtu, 3 September 2016

HANYA CAKAP HAL ENTOT MENGENTOT





KENAPA MUFTI

TAK CAKAP

PASAL NAJIB

ROMPAK 1MDB

PASAL APA

SENYAP PASAL

RASUAH  1MDB




Mufti: MP Islam wajib sokong pindaan RUU 355
SHAH ALAM - Ahli Parlimen beragama Islam wajib menyokong Rang Undang-Undang (RUU) Persendirian Akta Mahkamah Syariah (bidang kuasa jenayah) pindaan 2016 yang dibawakan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang di Dewan Rakyat.


Mufti Wilayah Persekutuan, Zulkifli Mohamad Al-Bakri berkata, seseorang yang beriman wajib baginya memartabatkan perundangan Islam seupaya mungkin, termasuk melalui pemerkasaan Mahkamah Syariah dan taqnin (kodifikasi atau penggubalan undang-undang) yang diperlukan.


“Kepada YB sekalian yang beragama Islam, salah satu daripada cara yang unggul memartabatkan keadilan Islam ialah dengan mewujudkan sistem mahkamah dan bidang kuasanya melalui akta yang berkaitan.


PASAL APA TAK

CAKAP PASAL

KES BUNUH 

ALTANTUYA

PASAL APA

SUKA CAKAP

HAL ENTOT

MENGENTOT


--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bila otak kosong , lahap dedak pulak mana boleh otak nak terima bebende baik maka kosong lah otak nya

hidup kerja makan gaji buta main fasebok internet mana lagi nak masok hidayah agama

kalau ada masok teknologi pun , bebende dari GERMAN saja

dah itu mentaliti sejak sekolah darjah 3 kalau tak skodeng tak masok geng lah

kan melayu semua itu

kira standard lah

Tanpa Nama berkata...

mufti itu tiadala bicara mengenai rasuah penguasa sb jawatan mufti itu sendiri adalah rasuah dari pihak penguasa. pastinya bakal2 mufti telah bersedia dan bersetuju utk bertindak demikian..agama islam , adat istiadat melayu diletakkan dibawah sultan..perkara ini sultan setuju secara sukarela atau terpaksa dan menurunkan tandatangan..cara2 ini adalah cara british utk menguasai ekonomi asas punca sumber ekonomi..apa nak dibangga dgn nabi muhammad kerana islam tersebar 3/4 dunia, british juga menguasai hampir 90% ekonomi dunia walaupun islam bertebaran di 3/4 dunia..seperti anak2 yg bukan raja tetapi mahukan takhta, begitu juga la sang mufti yg sanggup memikul tugas2 propaganda mufti itu suci dan mewakili tuhan..kpd balaci yg sanggup pikul demi wang kerana british, tak kira la dinamakan apa jua perjanjian, janji fulus..