.

Sabtu, 3 September 2016

NAJIB MULA REKRUT ALLAH





JUAL NAMA ALLAH
Hamba Allah yg lemah!!!??? Piiiiirah! Lemah kena kat dia laa. Duit dah billion2 masuk poket lagi nak beli jiwa?? Woii najib hang ingat kami ni orang pas kaa nak juai nama Allah Taala nak mintak simpati?? 

Lemah konon, awat hang lemah semangat tengok duit atau lemah semangat tengok betina slim melim?? #toyamatamin on NAJIB REKRUT ALLAH
Publish | Delete | Spam
Ontahmano
on 9/3/16

MAK BADAK
Kau gila kh ape TT, najib hari hari kena hempap mak badak.....tak istiqamah ape lagi on NAJIB REKRUT ALLAH
Anonymous
on 9/3/16



LEMAH LUTUT
Pas dengar ni terus lemah lutut, terutama top 2. Bijak betul strategi dia on NAJIB REKRUT ALLAH
Anonymous
on 9/2/16



MUNAFIQ
Ciri ciri Munafiq mcm ni lah perangai.sanggup gunakan nama Allah kununnye nk mintak simpati.memang celaka manusia jenis ni. on NAJIB REKRUT ALLAH
Anonymous
on 9/2/16







----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

LEMAH MENANTI REBAH

Itu tanda tanda RAKYAT DAPAT CUTI UMUM nanti

Tunggu saja

Dapat CUTI UMUM jimat duit minyak toll bawak anak anak bini mak ayah makan besar di MASJID NEGERI

Yahoo !!!!!!!!!!!

Bila nak REBAH ???????


Sabar Tunggu dan Lihat

HIDUP REBAH !!!!!!!!!!!