.

Jumaat, 23 September 2016

DARI API API

 






LANGKAU

DARI

SARAWAK

 
Oittty langkau kt sarawaklah....benefit of the langkau....make your head spinning again and again and again kah kah kah kah on SEBOTOL LANGKAU SABAH
Anonymous
on 9/23/16


Ha ha ha ha ha Kenyang sedap fresh seafood lah Luyang tu tempat sedap makan Cantik orang sana , kalau penat pergi SEPILOK jumpa ORANG TUA bebudak PM Ha ha ha ha ha on DI KOTA KINABALU SEKARANG
Anonymous
on 9/23/16


lu nak makan..lu pie bangunan yg mengadap JPN sebelah shell tu...situ makan ayam sedap...tutup je pintu..jgn tutup lampu..bawah katil tu ada penyamun..nanti seluar ko beeralan...kakakakkakaka...sinsuran tak silap aku..banyak jual mutiara... hehehhehe...MARS.....masuk atas risiko sendiri... on DI KOTA KINABALU SEKARANG
DIDI KOTA BELUD
on 9/23/16

 
walaupun saya bukan orang Sabah, tp sy blh recommend Tuan TT untuk pergi jalan2 di 1Borneo Hypermall. Ia ada banyak kedai makan dan mcm2 lagi... mcm syurga beli-belah on DI KOTA KINABALU SEKARANG
on 9/23/16

 
Kalau dalam bahasa Melayu Sabah ni mahsyur...kalau tak percaya tengok...munaSabah..bukan munaSarawak, muhaSabah... bukan muhaSarawak Ok jangan marah sekali sekala hilangkan stress 1MalaysiaDibangsatkan on DI KOTA KINABALU SEKARANG
Anonymous
on 9/22/16
  
Langkau di ambil namanya daripada engklan 2 orang sepupu lebihkurang seperti berikut: 
 
A: dah siap, jom rasa!
B: rasa? Tak mau lah aku!
A: aiiihhhhh? Apa pasal kau tak mau? Sadap bah ini! B: tak mau aku, entah apa bahan kau kasi taruk dalam itu?
A: aiiihhhhh! Sadap bah ini, aku garenti sama kau!
B: kalau sadap kau saja yang minum bah, tak mau aku minum itu!
A: kau jangan menyesal bah, aku minum sekarang... B: lantak engkau bah, aku tak mau... A: lantak engkau, aku minum kasi habis!
B: lantak engkau...
A: lantak engkau!
 
10 minit kemudian:
 
B: dahaga sudah aku ini... mana air engkau mau kasi aku tadi?
A: habis sudah...
B: kau kasi habis sudah??!
A: ya lah, kau bilang lantak engkau! B: tapi kau kasi habis semua??!
A: ya lah, kau bilang lantak engkau bah!
B: haihhh! Lantak engkau lah!
A: lantak engkau, lantak engkau... itu saja kau bilang sama aku bah...
B: ya lah, lantak engkau bah!
A: lantak engkau lagi, ini macam aku mau kasi nama sama ini air ciptaan aku: air lantak engkau...!
 
 
 
Anonymous
on 9/22/16

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lawak

Jangan lupa kirim salam bebudak SEPILOK wokay

Tanpa Nama berkata...

Langkau di ambil namanya daripada engklan 2 orang sepupu....
Engklan?? Engklan????!!! *%~#*¡%!!!!
Mana datang pulak perkataan engklan nih??? Bahasa apa bah??? Hadussss mesti ni terpaste autocorrect kemende nih!
Maaf, sebenarnya perbualan
Langkau di ambil namanya daripada perbualan 2 orang sepupu