.

Jumaat, 23 September 2016

LU DEGIL TAK DENGAR CAKAP





GUA CAKAP

LU TAK

AMBIL POT


SPR dilarang bertemu parti pembangkang selama 1 bulan
| September 22, 2016
Tan Kok Wai
Kunjungan ke Pejabat Pilihan Raya Wilayah Persekutuan itu sudah dimaklumkan, tetapi sebaik tiba diberitahu SPR dilarang bertemu mana-mana parti... More ››



TT UDAH
 
CAKAP DALAM

PRU 14 NAJIB

AKAN MENANG

BESAR

 




------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...


puak agama pis, akan gelak tergolek2... kalah geng TT gelakkn kak ros...

pengikut2 dia kata ~ takpe la klu yg maha korup masih memerintah, janji org kita, janji masyook...

sedih ak.. tak tau la apa nak cakap lagi... tak tahu la jenis pecaturan politik ape yg dia org nak main nie... adakah klu saman time mengundi, lepas tu kalah takpe, tp menang undi.. adakah ini strateginy... mcm fitnah di kg kerinchi.. mesti mempertahankan yang hak...

dia org tak tahu lagi ke

~ api kecil jd kawan, besar jd neraka

~ matlamat tidak menghalalkan cara, duit dedak tak boleh dibuat jihad,

~ saman cepat serawak pos klu tak betul

~ dedak takboleh dimakan oleh manusia

~ berhenti sokong langkah sumbang pemikir korang, ini langkah kapitalis...





Tanpa Nama berkata...

Najib akan menang sbb dia sudah putar belit sempadan pilihraya dgn bantuan SPR. Tapi klu 2 juta turun demo Bersih pun dia akan tetap kekal PM. So how?

Tanpa Nama berkata...

LAHANAT sibuk buat kerja lah

BERAK pun BUNGKUS

Bukan tak koman

Tak sabar nak masok KUBOR enjoy sakan seksa kubor

Melayu Melayu semua tu kan

Masha Allah