.

Selasa, 6 September 2016

LAGI 8 HARI - SAMAN ATAU BOHONG



SARAWAK REPORT
8 hari lagi, kita nak lihat peguam diraja British menyaman Sarawak Report... Samada PAS terus berbohong atau bercakap benar. atau tak ada duit nak saman. Ini juga satu bisnes, kalau menang dapatlah dana untok parti... masyukkkkkk!!! on JANGAN LUPA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/6/16





--------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...




Nenek ak klu dia nak kawin baru... dulu lagi dia dah kawin la...

busut la TT, lg ko nak kira hari ke...



Tanpa Nama berkata...



ari tu siapa yang cadang nak saman ek??? MO1 Pas ekk???

lantak la siapa...!

dia org nie... klu macam2 la alasan dia orang... mmg palat la...

mau gerhana bulan parti dia org nie..





Haji Bakhil berkata...

LGE belum saman Razali...tunggu punya tunggu, sampai cerah.....

Tanpa Nama berkata...

Nak saman kebende? Presideng asyik tido, melancao, tido, melancap, kendian trus tido dan tido..

Tanpa Nama berkata...

Hadi awe ada 2 bini. 1 tganu n 1 n.9. Mu ada bini ko?? Hihihi

Tanpa Nama berkata...

Kita saja yang sibuk

Bebudak Bahalol tak pikir pun

Yang di pikir , SATU KARUNG KAU SATU KARUNG AKU

Biasa lah

Otak pun kampung saja

Mana nak sama 3.85

Tanpa Nama berkata...

kih kih kih...

dulu "Mahafiraun"...

sekarang "namoon lowbhang heydhong moo thathap manjadey phoojaann hatey koo"...

kih kih kih...