.

Rabu, 28 September 2016

NAJIB PUTAR LAGI







F. BOOK
Menteri Kewangan M'sia.. NAJIB !!
Perdana Menteri M'sia.. NAJIB !!
Kuat Menipu Rakyat.. NAJIB !!

Inilah kebijaksanaan & kelebihan yg ada pada Perdana Menteri M'sia dan Punahsihat #1MDB..

SIRI PEMBOHONGAN WAJIB DITERUSKAN..











































----------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...



turun kedudukan tu, maknanya kukuh la tok TT oiii... lu tak reti ke..



Tanpa Nama berkata...

Kalau tak LAHANAT , tak mungkin di panggil SAPUMAN

Kalau tak BUSOK , tak mungkin TUN panggil NAJIS aka TAIK aka SHIT

Biasa lah

Kita RAKYAT bila nak dapat CUTI UMUM macam tahun tahun 1970 an dulu


Jimat duit jugak bawa anak makan kat Tasik Perdana nun

Tanpa Nama berkata...

kukuh la bro tt..tempat dia sebagai pm kukuh..bila kukuh maka bole bayar hutang dari rakyat yg tak kukuh..pru14 nanti najib sudah siap siaga dikukuhkan oleh spr.dipasak dgn wang rm90juta utk parti islang semalaysia.cuma tinggal sorang je tempat agihan, yg sorang lagi dah berehat tinggal janji..akhirat nanti kita sama2 tuntut janji kat ulama tu..

Tanpa Nama berkata...

sebab tu dulu the edge kena ban sikijap kalau tak silap..