.

Rabu, 28 September 2016

SILA RENONGKAN






DIBERI TAHU

hari ini heboh
sangat sangat heboh
tentang 
siapa bakal PM malaysia

PKR heboh
DAP heboh
PAS heboh
PAN heboh
heboh tentang kerusi
heboh tentang 1 lawan 1
heboh 
untuk menang PRU14

tukar tiub 
hanya beri satu ingtan
mungkin ramai tidak sedar
mungkin ramai tidak tahu
bahawa SUARA KEADILAN PKR
hingga  ke hari ini
tidal dapat lesen KDN

kalau lesen cabuk 
ini pun najib tak beri
mustahil najib akan berikan
malaysia untuk diperentah 
oleh PAKATAN HARAPAN
mustahil

cuba renongkan!




----------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mana mungkin LAHANAT nak masok SUNGAI BULOH

Common Sense kan

Tapi rata rata Melayu tu GOBLOK orang nya

Lahap DEDAK sampai OTAK LUNYAI jadi macam CINCALOK

Teringat SOTONG

Tengok apa jadi pada SOTONG

Ada MASYOOOOOKKKKKKKKKK

Semua HALALLLLLLLLLL

FOUR WIRE berkata...

Semua macam giler jawatan je?
Dah mcm spesis UMNO

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Lucu....
Satu ketika peristiwa sama berLaku sebeLum pru 13 heboh Masa tu hj hadi caLun PM, Hj Hadi Masa tu hanya mengumpuL dan Menahan diri Dari meneLan air Liur yg mencurah-curah daLam muLutnya...matanya terMasuk ke daLam kerongKong menjadi tirus dan anak matanya meneLan pemberita dan press semua...tapi tak teLan juga air Liur tu... hebat hj hadi

Tanpa Nama berkata...

Namun ada juga yg sibuk dgn siapa akan jd presiden US mengalahkan warga Amereka. Kah kah kahs