.

Rabu, 28 September 2016

TUKAR TIUB PERTAMA









TUKAR TIUB

PERTAMA

OBOR BERSIH5








------------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MONTOK lah

Dara lagi ke JANDA

Kalau janda , grade berapa ?????

OBOR tu biasa saja , macam nak bakar LEMANG saja

Yang penting PEMBAWA OBOR tu tak gila KARUNG sudah

Eh , dara lagi ke ?????

Boleh masok MINANG.....

Eldeen Eldinov berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Eldeen Eldinov berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

Tahniah. Cun sangat dah. Senyum ada. Ceria ada. Seri ada. Manis ada. Pleasant. Kemas. Obor pun diangkat cukup tinggi walaupun bukan dijulang. Cuma semangat padu perjuangan tu tak dapat dibaca dari pose begini. Bahu runtuh (drooping) dan tangan sebelah lagi sibuk pegang purse birkin haha dengan handphone yang tak boleh tinggal. Ok smartphone simbol generasi muda yang prihatin memunafaatkan kemudahan internet melambangkan pengetahuan, perkongsian ilmiah dan sentiasa terkehadapan atau setara dengan perkembangan terkini. Lebih molek pose tangan pegang smartphone itu juga diangkat tinggi dengan bahu dan genggaman yang lebih erat dan bertenaga memberikan mesej penuh harapan, keyakinan dan inspirasi: kita bersedia dengan kental dan bijak untuk pertarungan yang hebat mencabar berpanjangan.
Selamat berjaya adikku!

usop ali berkata...

Mana Ada berani saman..ngan dedak boleh LA klentong...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

bro tt..kalo perlukan apa2 sumbangan bagitau la..nanti gua bank in rm2.60 je..