Selasa, 4 Oktober 2016

AWAS EEE LEGAM





PARTI BARU

PENGARUH

HEBAT MEMBARA

KE SELURUH

NEGARA



Bekas Adun Umno ajak pengundi Baling tolak Azeez Rahim

Ketua Umno Cawangan Baling,  Ismail Abu Bakar yang  membuat pengumuman keluar Umno untuk menyertai Parti Peribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) semalam, mengajak pengundi menolak Ahli Parlimen Baling Azeez Rahim dan BN dalam pilihan raya akan datang.
Katanya matlamat penubuhan Bersatu di Baling untuk menukar ahli parlimen dan Barisan Nasional (BN).
"Dengan izin Allah kita akan bergandingan bahu dengan rakan-rakan lain bagi menewaskan Abdul Azeez Abdul Rahim dan BN," katanya seperti dilaporkan Sinaronline.
Ismail yang juga bekas Adun Kupang itu berkata,  keputusannya menyertai Bersatu juga bukan dipengaruhi oleh masalah dalam kalangan ahli Umno atau pentingkan jawatan dengan parti Bersatu.
"Kita dalam Bersatu juga tidak pentingkan jawatan, saya tidak ada jawatan dalam parti ini, tetapi jika diberi pun tidak ada masalah janji berjuang.
Ismail mengisytiharkan  keluar Umno pada Majlis Pelancaran Parti Bersatu Bahagian Baling di Kampung Seberang Pekan di hadapan lebih 600 hadirin yang hadir semalam.
Ismail  juga adalah  bekas Ketua Bahagian Umno Baling dipetik berkata, perjuangan Umno yang semakin tersasar menjadi penyebab utama keputusan itu dibuat.

AWAS JANGAN

TOLAK TOLAK

INI EEE LEGAM

RUNTUH KEDAH

NANTI KAH KAH






-------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

LEMBAGA MAGIK

Khor Dhing Ghell

Bukan tak koman

Tanpa LEMBAGA , apa lah ada kat Kedah nun

Tanpa Nama berkata...

Mati eee ni, lu x dpt gi mekah. Jgn main main dgn eee ni.