.

Selasa, 4 Oktober 2016

BERITA BURUK AWAL BULAN






BERITA PALING

BURUK AWAL

BULAN INI

BANK KE 11

TERBESAR 

DALAM DUNIA

MENUJU MUFLIS


Deutsche Bank Collapse: The Most Important Bank In Europe Is Facing A Major ‘Liquidity Event’


The largest and most important bank in the largest and most important economy in Europe is imploding right in front of our eyes.  Deutsche Bank is the 11th biggest bank on the entire planet, and due to the enormous exposure to derivatives that it has, it has been called “the world’s most dangerous bank“.  

Over the past year, I have repeatedly warned that Deutsche Bank is heading for disaster and is a likely candidate to be “the next Lehman Brothers”.  If you would like to review, you can do so here,here and here.  

On September 16th, the Wall Street Journal reported that the U.S. Department of Justice wanted 14 billion dollars from Deutsche Bank to settle a case related to the mis-handling of mortgage-backed securities during the last financial crisis.  

As a result of that announcement, confidence in the bank has been greatly shaken, the stock price has fallen to record lows, and analysts are warning that Deutsche Bank may be facing a “liquidity event” unlike anything that we have seen since the collapse of Lehman Brothers back in 2008.




--------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tukar Jadi BANK RAKYAT GERMAN lah nanti tuh

Pakai Bekas Soljal boleh cetak BUKU BUKU BLUE ekspot ke TEMERLOH

Power IKAN PATIN SAMPAI GLOBAL

Bukan tak koman

Tanpa Nama berkata...

saya setuju dengan nasihat seorang kawan yang berkata " keluarkan semua duit kita dalam bank sekarang selagi boleh, kalau tidak bila bank dah tutup rasanya payah nak dapat balik duit kita tu" sambil tu nak tanya kawan-kawan semua betul kah anggapan saya bahwa duit kita makin tak selamat kalau disimpan di Bank

Tanpa Nama berkata...

duit dlm bank pon aku tak ado. camne nak kluar duit... hoho

Tanpa Nama berkata...

Kalau kau ade duit dalam bank, keluarkanlah duit kau.
Kalau kau takde duit dalam bank, keluarkanlah diri kau.
Kalau kau takde berdiri dalam bank, keluarkanlah duit kau dan belanja aku nasik goreng kat restoran melayu selang 3 pintu dari bank tu, aku dah tunggu kau kat meja dalam no.3