.

Ahad, 16 Oktober 2016

KELING KAKI BOODEK






INILAH

WAJAH YANG

DIPANGGIL

KELING

HAL BODEK

MEMBODEK

CUKUP BIJAK





MIC tak gerun, panglima Bugis dah hunus senjata

Walaupun terdapat pihak yang bersatu dengan pembangkang untuk menjatuhkan kerajaan, namun ia tidak menggerunkan MIC kerana BN mempunyai seorang "panglima Bugis".
Presiden MIC  S Subramaniam berkata, panglima Bugis yang merupakan jeneral dalam BN itu kini telah menghunus pedang dan menunggu waktu untuk memimpin dan bergerak ke depan bagi menghadapi pilihan raya umum akan datang.
KLING KLING KLING KLING KLING KLING KLING KLING KLING



-----------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa yg mengarut ni issey?
Tak habis2 gambar diri tu anti sgt ke arah memantapkan undang2 Allah di Malaya ni.
Bawak la byk mengaji. Org Eropah pun blajar dari peradaban Islam, kita pulak membelakangi... Tapi nk ikut cara mereka? Jgn tunjuk kejahilan sgt.

Tanpa Nama berkata...

Wakakakaaka....bugis pakai keris le tapi keris panglima bugis, Kak ros serikandi berkin yg simpan kah kah kah kah

Saiful berkata...

Mmmmm ...amak..yeeeeekkk..amak...tan Sri nnt..ni....mmmmm..amakkkk....cam tu la Kita ditipu kiri kanan..idup2 malaiyu

Tanpa Nama berkata...

TT,

Bukan bodek tu..perli.

Tanpa Nama berkata...

Tak baik panggil macam tuh

KHOR DHING GHELL tak apa lah

Itu pun bunyi macam bahasa peranchis saja

Tak hina sesiapa kan

Ada mamat marah pulak panggil "KELING"

Bila BEWAK lari masok semak , hanya KHOR DHING GHELL saja nampak DEDAK

Yang lain kata JIJIK

Biasa lah

DIDI KOTA BELUD berkata...

kling kling kling...bunyi rantai yg mengikat kaki hamba sahaya tu datang mai..negro tu lagi banyak kling kling..kadang kadang kling kling kabooommm...ahhh itu negro tercabut pin grenad...kakkakakak...kling pun sensitip...orang asal nak panggil apa korang kling...kicap...lagi tak elok...kling ini orang asal je boleh panggil..melayu indon jangan..nanti gaduh....kakakkajajjaja

Tanpa Nama berkata...

Aya... lu tak tau ka, itu ketua, dia keris suda hunus, dia punya layar suda kembang sama dia punya sauh pun suda labuh... lu naik la itu kapal... depan jalan, belakang masih sangkut... kapal mesti pecah la aya.. mesti karam la aya... kalu mau naik juga, kasi bawak todi ya aya... hahahaha...