.

Isnin, 17 Oktober 2016

TAKAP PATI DAPAT DUIT



PATI INDON
Imigresen nak pegi cari pati indon, bangla dan pakistan agak sukar, sebab pati ni bertaburan duduk segala ceruk dari perlis sampailah ke sabah. Lagipun, tak semua balaci iaitu staf bawahan pangkat rendah tu boleh direkrut dan diajak bersama untuk projek duit, ramai je manusia baik jujur dan amanah bertugas, jadi agak bahya nak kongsi rahsia dan kongsi habuan secara sebarangan. 

Lebih lagi sekarang musim untuk sprm bersinar dengan sinaran lampu limpah 2.6billion kilowatt serupa sang suria milky way supaya keterangan sinar maksima tu dapat membutakan sementara pandangan orangramai seperti yang telah mula dibariskan dengan kes kementerian sukan diikuti kes jabatan air sabah. 

Nanti ada pegawai pertengahan atau staf bawahan pecah mulot, naya beb kena join berbaris panjat mahkamah. Jadi cara penyelesaian, outsource la! Bagi la alasan tak cukup manpower, kalau adapun staf imigresen nak buat operasi serbuan, pati dah hidu dulu sebab ada insider tip atau orang cam pegawai/kereta imigresen. on RAKYAT AKAN SOKONG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/15/16


BOUNTY HUNTER
Kalau bounty hunter ada kat malaysia ni...dia orang bukan nak tangkap pendatang haram...dia orang PAU pendatang tu....tak caya?....tanya geng baju merah....kahkahkah. on RAKYAT AKAN SOKONG
Anonymous
on 10/15/16


SINGAPURA DILANGGAR TODAK
Takut pak menteri tak setuju jer...APA penguass leh buat.idea tuan bagus...macam idea singapura dilanggar todak.....panglima bijak pandai raja singapura...x boleh selesaikan tapi budak kg dapat selesai kan....APA jadi padanya kemudian......KO pikir LA sendiri..kah kah kah saja Tanya....jangan marah.... on RAKYAT AKAN SOKONG
Publish | Delete | Spam
usop ali
on 10/15/16

YANG TERBESAR DIDUNIA
semua salahkan rakyat...jenayah tinggi salahkan rakyat kata rakyat perlu kerjasama banteras jenayah...pendatanh asing ramai salahkan orang ramai bagi maklumat...kah kah kah yang sepatutnya buat kerja pi mana woi? kah kah kah...kakitangan awam 1.4 juta paling terbesar di dunia tapi salahkan rakyat...apa punya turrr kah kah kah on RAKYAT AKAN SOKONG
Anonymous
on 10/15/16


------------

1 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

SPRM tidak akan beri apa-apa ganjaran pada pelapor dan pemberi maklumat tentang kegiatan rasuah. Sebab ganjaran itu sendiri adalah satu bentuk perlakuan rasuah. Syabas SPRM .. sejak El-Tiduri tukar ejaan kamu dari BPR pada SPRM, jadi semakin pandir kamu .. maknanya sampai bila haji bini rosmah, hajjah kak jat, haji annuar musa, lebai isa, haji KJ takkan dapat didakwa.