Rabu, 19 Oktober 2016

PRU14 TABUR TABUR






TABUR TABUR

PRU14 Hampir muncuL.. Raya Lagi semua LanuN umnQ akan menang bergaya Tuhan sudah tak Laku Lagi Puja Puji untuk biLyun2 onLy Punah hangit hangus terbakar SeLuruh bumi mewarnakan Langit Bumi ini akan penoh duit... 

Tabor@~tabor tabu tabuu Mewah boLd dan bergaya umnQ pemakan dedaK PenternaK onLy bikin pahaLa Akan kaya nyaaa umnQ itu Tuhan pun bangun berdiri MengoLah syurga Menanda pintu Tuhan tidaK Laku Lagi Akan suara umnQ meLiputi Semua channel semua nadi Semua Ruang semua denyut Yang miskin Yang tak sekoLah Nyut nyut menggawai mimpi MengoLah angan2 ada yg tak suka Tuhan tak ikut campur 

Ada Banyak yg suka Ada yg tak ambiL tahu Ada yg Terus Tanya.. Apa tuhan Masih hidup.? Manusia yg miskin Jiwa koruptor MembeLi Sakan Banyak tuhan Bubuh daLam Kaaba Mecca Abu jahaL Abu Lahab Abu abu on HARI HARI AKHIR SAEKOR GEROMBOOLAN
Publish | Delete | Spam
Nazrio Dond DoLLa
on 10/18/16





--------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Komrad TT Isham, Saya sependapat dengan komrad selagi gerombolan mencengkam SPR dan agensi-agensi kerajaan yang lain, maka perlaksanaan pilihanraya yang adil, bersih dan telus usahlah diharapkan dan selagi itulah gerombolan akan terus berkuasa. Malangnya rakyat kita tidak punya keberanian seperti rakyat di negara-negara jiran. Saya pernah tanya kepada seorang pendatang dari seberang tentang risiko datang ke Malaysia menaiki bot demi mencari rezeki, katanya mudah; "pak, demi sesuap rezeki, aku sering makan ikan, kiranya takdir aku tewas di lautan, aku rela badanku dimakan ikan!". Itulah moralnya, keberanian untuk perjuangan hidup.