.

Rabu, 19 Oktober 2016

TANGKAP PATI DAPAT DUIT





BERITA BAIK

SAPA DAPAT

TANGKAP PATI

AKAN DAPAT

UPAH LUMAYAN

LAGI BANYAK

PATI LAGI 

MOLEK




KUALA LUMPUR: Bagi setiap 10 pekerja asing di Malaysia, ada 7 orang yang tidak mempunyai dokumen sah di negara ini, kata  Richard Riot.

Menteri sumber manusia berkata pekerja asing tanpa izin dibawa masuk oleh beberapa agensi kerana wujudnya permintaan daripada majikan.

“Itu salah satu cara pekerja tanpa izin masuk ke negara ini,” 
katanya menjawab soalan tambahan daripada Nasrudin Hassan Tantawi (Temerloh-PAS) di Dewan Rakyat, hari ini.

Richard berkata kebanyakan pekerja asing berkenaan bekerja di restoran dan pasar raya besar

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

Imigresen cadang 'bounty hunter' tangkap PATI | Free Malaysia Today

www.freemalaysiatoday.com/.../imigresen-cad...
Translate this page
Free Malaysia Today
5 days ago - Ketua Pengarah Imigresen Datuk Seri Mustafar Ali berkata ganjaran ... pendatang tanpa izin kepada pihak berkuasa, boleh ditempatkan di ...

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH 
ADO KOJO
-----------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Bilo askar laut Israel cokau rakyat kito tempohari, mako moreko kato askar Israel ini jahat .. ulor pon tak mau ambik, cilako boto yahudi ni.

Pado den Yahudi ni dah buek kojo dongan baik banding dongan kito yang bakal masuk syurga ni. Tengok di Laut Sabah tetibo kerajaan pasang kontrek 3 biliyun kunon nak jago Laut Sabah .. 3 biliyun ni mcm bolanjo nak porang jo .. tengok apo jadi, tiap minggu ado kes & colek, takdo bezo nyo.

Cam tu gak Pati 7 drp 10 tak sah .. konyang, konyang pado yg menjago perbatasan tanah air yg tercinto .. torpancut-pancut kokonyangan. Tak po drama Tanah Kubur lom lagi ado adegan pemakan rasuah mati berulat dan torbakar.

Tanpa Nama berkata...

Nak bayar Gaji Gomen lah tuh....

TUN sudah kata kan Gomen tak ada duit