.

Khamis, 19 Januari 2017

BANGANG DAN BODOH





AWAS

BANGANG BEBAL

BODOH SEWEL

BUKAN  SATU

JENAYAH

NAK SAMAN

SRWAK REPORT

TAPI TAK SAMAN

BUKAN JUGA

JENAYAH

TAPI MENIPU



----------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PAS kan budak bahalol semua nya

Mana ada nilai ekonomi pun

Lepas PRU14 bungkus lah

Kerja kutip tol saja

Biasa lah

Tanpa Nama berkata...

Nampak sangat geng kepiah nie kepingin jawatan... Parti pun huru hara... Org dok sibuk pasal najib, ko sibuk dgn jawatan... Elok dihantar ke mana2 pulau la puak2 taliban tak menjadi nie..

Tanpa Nama berkata...

Kahkahkah mamat ketayap ni tak pernah disekolahkan tentang perumpamaan ada 2 muka pada 1 syiling. Ego dari langit tempat dia bersemayam mungkin hanya menampakkan ciri king maker, sedangkan semua yang berdiri bertentang arah depannya pula nampak ciri lalang, ciri no spine, ciri talam, ciri opportunist, ciri disloyal, ciri unreliable, ciri tak boleh dipercayai... inikah islam acuan pas masakini??

Tanpa Nama berkata...

Makin loqlaq dah parti PIS ni. Sikit hari lagi aku rasa Hadi Awang ni mengaku dia Imam MaHADI. Mampossss.