.

Khamis, 19 Januari 2017

MUSUH ISLAM PULAK








face book


Sesiapa yang tidak setuju dengan PAS, maka ia adalah musuh Islam..
Semakin menjadi-jadi mazhab baru ini..

LikeShow more reactions
Comment
Comments
Wanji Wanhussin Wanji Berperang dengan takfir adalah tuntutan syariah.
LikeReply185 hrs
Mashkadov Mus Ana tunggu masa ada yg ngaku dia Imam Mahadi.. dah dekat rasanya..









----------------

5 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Tak undi atau tak setuju ngan PAS, maka jadi lah dia musih Islam .. senang betul carik makang.

Tanpa Nama berkata...

Yg ngaku ahlul bait bersepah2 dah..haha..

Tanpa Nama berkata...

Maka nya sekarang bebudak bahalol tuh boleh mula kutip KARUNG dari bebudak gepau lah....

Dah Ketua Besar karung besar

Anak buah boleh jugak lah kot

652203 4423143 berkata...

PAS dah gelong...!!! Teringin nak jadi presiden republik Islam! ... kena pangie....Ayah tu lah..!!!

Tanpa Nama berkata...

Maaf aku tak boleh, yakni HARAM bagi aku, nak tunjuk ajar kau tt tentang ugama islam yang suci. Bila aku ada anak nanti pun adalah haram bagiku tunjuk ajar dia apa2 bab ugama. Aku bukan kaya macam kau tt yang dah dapat donation dari mahkamah jadi aku tak sanggup bagi donation 2.9ribu pada mahkamah syariah akibat takde sijil tauliah!