.

Rabu, 25 Januari 2017

KOMENTAR - SATU LAWAN SATU





OTAK UDANG
pas otak udang.. masih nk relet tim zaman unte.. apebende manusia xde otak btol.. pas rase dye kuat.. pdhal xsedor diri.. manusia zaman pertengahan merdeka je totok pas ni.. 

manusia diawal merdeka dh rejek pas.. sbb penah kianat gabung ng umno.. smpai ble pas nk berjuang mcm tahik.. tolong.. hidup ni biar la tidak dipuji.. tp jgn smpai dikeji berulang kali.. khalas.. on SATU LAWAN SATU PRU14
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/25/17

BAIK PAKAI KOPIAH
Lahanat tuh memang ada mana mana Baik pakai koiah , serban , jubah ke , tapi tuh semua tunjuk gaya baik saja Hati lahanat memang ada Kalau tak lahanat , tak kan lahap se orang saja Bebudak dalam PAS tak dapat secoit ke ????? Kalau muka bahalol , Hati pun macam tuh jugak Tengok aja muka BEWAK.... on SATU LAWAN SATU PRU14
Anonymous
on 1/24/17

AL-HAJI AL MAKLUM
cukup hairan, cukup pelik, bab rasuah, bab sapu duit rakyat tak pernah pas angkat sebagai haram...adakah bermaksud ianya dibolehkan? saja tanya jangan mare al haji al maklum semua kah kah kah on SATU LAWAN SATU PRU14
Anonymous
on 1/24/17






---------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bebudak bahalol semua nya tuh

Nama pun PAS

Otak cukup cukup makan dedak saja

Otak Ayam lah

Pakai kan Kopiah Serban Jubah jadi Ulamak terus