.

Rabu, 25 Januari 2017

TEORI KONSPIRASI








TEORI KONSPIRASI SAMPAH
Tulisan teori konspirasi sampah macam ni bersepah kot dekat Globalreseach, Breibart, Infowars. Hishamuddin Rais hanya tuliskan semula kedalam bahasa Melayu je. Senang je kerja Hishamuddin Rais kan? 

p/s: Berlambak bukti yang menunjukkan Russia di belakang penggodam DNC. Banyak website yang publish tulisan yang besertakan bukti forensik digital untuk membutikan kaitan Russia dengan Guccifer 2.0 (penggodam email DNC). 

Nak dibandingkan dengan anekdot-anekdot yang tak disertakan seketul bukti pun macam Hishamuddin Rais tulis ni? Macam langit dengan bumi la bezanya. on KENAPA TRUMP DISERANG
Remove content | Delete | Spam
Anonymous
on 1/25/17


-------------------

4 ulasan:

Blah la berkata...

Woi Dol, lu pun baca Tukar Tiub? Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

bangang berbakul-bakul mamat ni...kalo itu bukti yg sahih nape US tak gune untuk pendakwaan....maklumat DNC di bocorkan org dalam la mangkok....ianye di sahkan oleh bekas duta UK ke US....konspirasi bukan teori kalo di tampilkan ngan fakta...

Tanpa Nama berkata...

Kalau dah terbukti, kenapa pertabalan presiden tidak di sekat?

*
**

Tanpa Nama berkata...

yg dipertikai kenapa isi kandugan email tak dilapor meluas. ngok....