.

Jumaat, 20 Januari 2017

SPR BUAT TIPU LAGI




BILA ZAB NAK SAMPAI
semoga laknat ALLAH SWT keatas mereka yg bersekongkol dgn penzalim. org bodoh, kurang ilmu agama. didunia kedudukan kamu dgn keluarga laknat tu umpama langit dgn bumi. tp diakhirat kamu kena azab setaraf dgn mrk. ada berbaloi ke? 

didunia kamu terbang dgn klas ekonomi, dia naik private jet. tp diakhirat, seksa kamu sama dgn seksa dia. ada berbaloi ke? 

di dunia kamu pandu perdana, dia pandu bentley. tp bila diakhirat, seksa kamu sama berat dgn seksa dia. ada berbaloi ke? api neraka bwarna hitam. jika bumi didedahkan sebesar lubang jarum, bumi ini akan hangus. diakhirat nanti, kamu duduk dlm api tu. jika tak tau, pergi belajar. 

jgn jadi pak turut. dlm bab dunia, mcm2 kita sanggup belajar. nak dpt kertas sekeping. tp bila bab agama, harap tok lebai bg tau apa nak buat! knp kita tak baca kitab2 yg tok2 lebai tu baca? konon kalau belajar tanpa guru, maka syaitan akan jadi guru - nak sesatkan kita. itu hadis ke? itu hanyalah propaganda supaya umat - dlm bab agama - mesti ikut ckp on SPR TERUS MENIPU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/20/17




------------

2 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

dalam otak bangangsawan melayu..ada puki...bamgangsawan cina..ada puki...bangangsawan india pun ada puki...cuma kadazan je beza...dalam otak kadazan...ada 50 hinggit...tapai 3 botol dan baju t shirt biru dua..satu buat tidur..satu buat jln jln cari makan....pukimak betul.

Tanpa Nama berkata...

budak bahalol kan melambak

biasa lah

sekim kencing ber diri kencing melata

tengok muka pun tau , otak nak gepau saja

biasa lah

makan gaji pun malas tapi nak hidup ber gaya bentley

bahalol