.

Jumaat, 20 Januari 2017

BERITA POTONG STIM






INI BERITA

POTONG STIM

PARTI PAS

BARU NAK

JADI RAJA

TETIBA PADAM



Pas kalah semua kerusi jika tiga penjuru, lapor kajian Invoke

20 Januari 2017
Kajian simulasi yang dibuat oleh Invoke mendapati Pas tidak akan menang satu kerusi parlimen pun dalam pilihan raya ke-14 jika pertandingan tiga penjuru antara parti itu, Pakatan Harapan + Bersatu dan BN berlaku.
Menurut kajian yang dibuat ke atas 104,340 pengundi pula, sokongan pengundi Cina dan India pula jatuh mendadak untuk Pas apabila hanya mendapat 3% sahaja undi dari kedua-dua kaum itu.

JAWAPAN

KITA SEMUA

KE JALAN RAYA

SEBELUM KE

PILIHAN RAYA




-----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Oitttt INVOKE tu macam Haji hardy ke, Haji hardy doa dia makbul...serah padah takdir, ulat dlm batu pun boleh hidup kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Klu pas dah kalah jgn la bagi BN menang pula. Unless, mmg ini strategi pas nak kekalkan lebai najib. Nampak mcm ramai sgt lebai2 suka pd najib skrg

Tanpa Nama berkata...

Simpan taik masing2,Kita baling kat muka najib Bila dia kalah nanti..Hahaha.