.

Jumaat, 20 Januari 2017

SENANG CARI DUIT






KING MAKER
Kahkahkah mamat ketayap ni tak pernah disekolahkan tentang perumpamaan ada 2 muka pada 1 syiling. Ego dari langit tempat dia bersemayam mungkin hanya menampakkan ciri king maker, sedangkan semua yang berdiri bertentang arah depannya pula nampak ciri lalang, ciri no spine, ciri talam, ciri opportunist, ciri disloyal, ciri unreliable, ciri tak boleh dipercayai... inikah islam acuan pas masakini?? on BANGANG DAN BODOH
Anonymous
on 1/20/17

OSTAT SIBUK JUAL CERAMAH
Ostat kerje kerajaan dalam opis diam je .. sebab malamnya sibuk jual ceramah .. berbomoh dan buat air jampi. Ostat swasta bila ceramah suka berlawak dan gelak sampai luruh jantung. Ada nyanyi indostan dan memacam aksi dan kelakar mereka buat. 

Apa pon mereka hanya berdakwah didalam kalangan yg dah islam je .. senang cari makan. Tu sebab Orang Asli lebih ramai masuk Keris-tian .. sebab mubalik Keris-tian sanggup masuk utan dan tidur sekali dgn mereka. on BARU JELAS - BARU TERANG
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 1/19/17

SENANG CARI DUIT
Kau jgn pandang rendah kat diorang TT. Diorang senang cari duit bhai. Beli kurma timbang dari china yg murah2, repacking, letak label gambar muka sendiri yg pakai jubah dan serban, ada janggut lagi cun. 

Kat label tu kasi tulis kurma dibaca zikir dan ayat quran; boleh dimakan utk penerang hati, ikatan kasih sayang, kuatkan batin, lancarkan darah ke kontol, kuat berjimak dan tahan lama. Kau rasa brp ringgit boleh jual?.. RM50/300gram senang2 jer laris bro. on BARU JELAS - BARU TERANG
Anonymous
on 1/19/17




--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betul jg. Kadang2 aku terfikir jg knp makanan sunah ni mahal2 belaka

Tanpa Nama berkata...

Tak mungkin Kingmaker. Impossible Lobai Chai. King Joker lebih sesuai?
P/S Muka badot Hadi Awang still a publicity!!! No such thing as a bad publicity for Lobai.