.

Jumaat, 20 Januari 2017

ADA PEJABAT HENDAK DISEWAKAN






face book


Jualan HARAKAH susut ketara.
Pekerja HARAKAH, bayaran gaji mereka banyak yang tergelincir.

Pjbt HARAKAH pun sudah mahu disewakan..
Himpunan RUU 355 nanti, bukan sekadar perlu jemput menteri RUU 355, bahkan perlu buat kutipan derma selamatkan HARAKAH.









-------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Common sense kan

Kalau sudah tak ada nilai ekonomi , siapa yang ada minat pun ????

Macam bik lah.... masok tandas saja tempat nya

Yang pekerja tuh , cuba cuba lah minta kerja kutip tol

Ada lah kerja dari kerja tak dapat gaji....

Mat KARUNG pun makan sendiri 90juta


Tak boleh pakai lah

Tanpa Nama berkata...

Gaji tergelincir setakat 3-4 bulan takde hal la bro. Tu semua amal jariah utk tegakkan agama di mukabumi malaysia yg kafeer harbee ni. Balik rumah boleh zikir utk hilangkan lapar, lepas tu hembus muka isteri dan anak2 pula utk hilangkan lapar. Tu semua perkara kecik, yg penting hadi tetap jadi presiden pas dan nik abuduh tetap jadi pemuda pas. Takbirrr!

Tanpa Nama berkata...

rakyat pandai akan ajar parti agama ni.. yg masih terlopong dop au bende je yg akn stay tuned.

panglimo potaseh berkata...

Cara nak naik balik jualan Harakah .. ia lah dgn menayangkan gambar bidadari mandi bogel di sungai .. dimuka hadapan akbar tersebut. Kontol pon boleh naik.

Arie_73 berkata...

Dpd baca Harakah baik baca majalah Mangga..blh jgk stim2 konek..kahkahharakah

Tanpa Nama berkata...

Bro. Rasa nye tk dak sapo minat nk pi sewa. Sbb takut majal sial atau suwey. Tapi herann. Pas di pimpin oleh olarmak dunia n berdozen olarmak kecik. Doa depa mustajab bro. Tapi harakah tak laku. Hanya laku 10ribu jer. Mano pi ahli pas 1juta. Tk beli harakah ker? Kiki. Atau depa beli akhbar Amanah. Ako rasa 2 sbb harakah tk laku. First isi mcm utusan meloya. Kedua pas dah mesra umngok. Ketiga pas suka berkecuali wpon benda mungkar. Ke 4 pemimpin pas semua nye vangang n vahalul. Khalasss. Kikiki

Tanpa Nama berkata...

Buka lah kedai Gogo
Kedai Karaoke..
Kedai nombor ekor pon bolih.
Kalao jual sampah umno, siapa sudi beli?