.

Khamis, 26 Januari 2017

SRRM BUAT SANDIWARA - RASUAH MENJADI JADI









BAWA MASUK PANTAT CHINA
Tanam sawit ada rasuah, bawa masuk pantat china ada rasuah, getah rasuah, ikan pon ada rasuah .. nasib baik sotong pakai serban .. tapi rm90 juta mana dapat. 
Yang tak de rasuah dan bersih suci, bila Isa Khinxier bela babi .. dgn cukai babi tu lah dia buat memacam untuk Nismilan. on SANDIWARA DIPENTASKAN LAGI
panglimo potaseh
on 1/26/17

SEMUA WAYANG
Ni semua WAYANG laaa.yang Berjuta juta RM dirampas kat Sabah tu SPRM kata tak de kuasa nk siasat.PUNDEKK la on SANDIWARA DIPENTASKAN LAGI
Anonymous
on 1/26/17

SIAPA BERI KONTREK ITU
Cuba tengok prosedur nak lantik kontrektor dan prosedur nak keluarkan bayaran. Siapa yang diberi taklimat dan laporan dalam proses menyenaraipendek beberapa kontrektor? Siapa buat keputusan pilih kontrektor tertentu dari senaraipendek itu? 

Siapa luluskan sesuatu pecahan kerja telah dibuat dengan sempurna lalu berhak dibayar? Siapa luluskan jumlah untuk dibayar? Siapa tandatangan pembayaran? Oi, takkan kau jawab peon dan supir, kan? Mestilah yang jawatan tinggi melangit tu! on SANDIWARA DIPENTASKAN LAGI
Anonymous
on 1/26/17





--------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bahalol

semua kena kencing

bewak di bela nya

bodoh lah

nah jadi bangke

Tanpa Nama berkata...

Ikan busuk dari kepala, rasuah menjadi2 samseng menjadi2. Sebab: MOI Kali rasuah Dan TPM pula Kali samseng.