.

Khamis, 26 Januari 2017

SANDIWARA DIPENTASKAN LAGI





SATU TEATER

BARU TERBIT

SANDIWARA

DITERUSKAN

DATUK & VIP 

PELAKON UTAMA

TAK ADA NAMA


Projek ikan sturgeon: VIP juga akan disiasat

SHAH ALAM - Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) tidak menolak kemungkinan bahawa siasatan akan turut dijalankan terhadap beberapa individu berprofil tinggi berhubung kes penyelewengan projek ternakan ikan sturgeon bernilai RM47.6 juta.

Timbalan Ketua Pesuruhjaya (Operasi) SPRM,  Tuan Haji Azam Baki berkata, kes tersebut dalam penelitian berikutan pembayaran dibuat pihak berkenaan adalah begitu besar sedangkan kerja-kerja yang dilaksanakan amat meragukan.

“Setakat ini belum ada perancangan untuk tangkapan terbaru. Kami akan menyiasat kes tidak kira kecil atau besar.

“Dan, saya tidak menolak kemungkinan ada kalangan berprofil tinggi yang akan disiasat dalam kes ini,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian



SOALAN 

KURUN INI

BILA NAK 

TANGKAP NAJIB?

CAKAP TAK KIRA

KECIK ATAU 

BESAR

KALAU TAK

INI NAMANYA

SANDIWARA

--------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Cuba tengok prosedur nak lantik kontrektor dan prosedur nak keluarkan bayaran. Siapa yang diberi taklimat dan laporan dalam proses menyenaraipendek beberapa kontrektor? Siapa buat keputusan pilih kontrektor tertentu dari senaraipendek itu? Siapa luluskan sesuatu pecahan kerja telah dibuat dengan sempurna lalu berhak dibayar? Siapa luluskan jumlah untuk dibayar? Siapa tandatangan pembayaran? Oi, takkan kau jawab peon dan supir, kan? Mestilah yang jawatan tinggi melangit tu!

Tanpa Nama berkata...

Ni semua WAYANG laaa.yang Berjuta juta RM dirampas kat Sabah tu SPRM kata tak de kuasa nk siasat.PUNDEKK la

DIDI KOTA BELUD berkata...

SPRM......SYAITAN PUKIMAK ROSAKKAN MALAYSIA.....hihihihihi

panglimo potaseh berkata...

Tanam sawit ada rasuah, bawa masuk pantat china ada rasuah, getah rasuah, ikan pon ada rasuah .. nasib baik sotong pakai serban .. tapi rm90 juta mana dapat. Yang tak de rasuah dan bersih suci, bila Isa Khinxier bela babi .. dgn cukai babi tu lah dia buat memacam untuk Nismilan.

Tanpa Nama berkata...

projek ternakkan stugeon ini terletak di mersing di negara bangsa johor..sharir org bangsa johor juga..bot karam juga di mersing..org felda dapat merasa ikan ni ke atau dpt rasa kaviar? ataupun org2 felda tak dpt rasa ikan, ataupun kaviar mahupun saham felda..nak jual saham pun tak bole sb felda ada 200unit.hutang bank kena bayar..silap2 warga china yg duduk ditanah bebas cukai, hijau dan pegangan bebas di forest city bole membeli semua saham2 felda..pastu bukan setakat forest city china sapu, silap2 semua tanah2 felda dan tananam serta projek ny juga disapu..pada ketika ini, china melihat pegawai2 melayu makan rasuah, maka pegawai2 china yg setia adalah perlu utk menjadi galang ganti...