.

Khamis, 26 Januari 2017

CARA CURI DUIT NEGARA







f.b



Agak-agaknya kenapa bajet Permata hampir setiap tahun ditambah?



Ishak Hashim Makin tua botok makin mahal tu yg budget makin bosar
Like11 hrs
Zul Razwell Nmpak ganas.. tulah p.jib takut
Like11 hrs
Jou Amirulskandar Iskk takut aku tgk muka dia
Like11 hrs
Daud Ahmad Bukan bajet laki mencuri bagi bini
Like9 hrs
Hamzah Shaikh Mohamad Hassan Peruntukan bertambah, tapi hasil entah kemana dan ntah hapa2 ntah, tapi yg pasti Rosmah mewah berbelanja!

------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

semua orang akan kiok satu hari nanti

udah kiok jawab saja lah dalam kubor

tak kemana pun dunia ini

DIDI KOTA BELUD berkata...

pukimak punya pencuri...dahlah buat sekolah kat bangunan bekas tempat kumpul tong gas di pangsapuri2...pagar pun tak bley nak repair....pencuri ni tak salah...yang salah...hakim yg dengar cakap pencuri ni.....poookemak betul punya mapadulung laki bini...keeemakkkkk.....