.

Sabtu, 11 Februari 2017

APA KHABAR ORANG SABAH?







APO KOBA

CIK BAKAR

Daftar Menteri Luar Negeri Indonesia - Wikipedia bahasa Indonesia ...

https://id.wikipedia.org/.../Daftar_Menteri_Luar_Negeri_Indonesia
Translate this page
Lambang Luar Negeri Republik Indonesia ... Berikut adalah daftar orang yang pernah menduduki jabatan sebagai Menteri Luar Negeri di Indonesia: ...
Pemegang pertama‎: ‎Mr. Achmad Soebardjo
Ditunjuk oleh‎: ‎Presiden
Dibentuk‎: ‎2 September 1945

Retno Marsudi - Wikipedia bahasa Indonesia, ensiklopedia bebas

https://id.wikipedia.org/wiki/Retno_Marsudi
Translate this page
Menteri Luar Negeri Indonesia ke-17. Petahana ... Joko Widodo. Sebelumnya dia menjabat sebagai Duta besar Indonesia untuk Kerajaan Belanda di Den Haag. ... Setelah lulus, ia bergabung dengan Kementerian Luar Negeri Indonesia.

Menteri luar negeri - Wikipedia bahasa Indonesia, ensiklopedia bebas

https://id.wikipedia.org/wiki/Menteri_luar_negeri
Translate this page
Menteri luar negeri (biasa disingkat menlu) adalah posisi jabatan (portofolio) dalam pemerintah sebuah negara berdaulat yang berurusan dengan kebijakan ...

Menteri letak jawatan hanya cerita nakal, kata Mustapa
 | February 11, 2017
Mustapa Mohamed berkata lebih banyak berita seperti itu akan timbul apabila pilihan raya semakin hampir dan mengingatkan rakyat tidak mudah terpengaruh.





APO BAKAR

CIK KOBA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


-----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Musim bot tengelam walau musim kering laut tak ada angin tuh bahaya

Makna nya kat laut tuh ada hantu BON BON MAGIK jugak

Dari darat hingga ke laut pun ada hantu BON BON MAGIK

Kena cepat chabut lah sebelom tengelam macam bot bot bila nak balik kampong panjit Gunung Kinabalu cari janda janda montok.

Kalau budak bahalol pun boleh jadi Kaya Raya Mamat BENTLEY kat ko lumpor , mesti ada main main sama hantu BON BON MAGIK jugak tuh

Chabut... Chabut.... Chabut....

Dah tengelam dalam BENTLEY nak chabut kat mana pulok....

DIDI KOTA BELUD berkata...

selain dio ado laie menteri paling kanan bakal letak jawatan...dio punya kanan.. swing swing fluke shoot....kalau dia pakai batik butterfly ..terus botak tu boleh leleh..nampak buah susu dari celah ketiak...kakakkaakka..apakan daya..budak itam sudah jadi kenanggan manis baginya....kakakkakaka...bukan KANAN ke tu....kakakkakakakaka