.

Sabtu, 11 Februari 2017

INI KES NAK PAU






BETUL KE ?

ATAU HANYA

SANDIWARA



Memanglah PM akan nafi, kata Azmin

MB Selangor tegaskan memang ada seorang menteri kanan akan letak jawatan dan maklumat itu sampai terus kepadanya.


KESAHNYA

SENANG SAJE

MENTERI NI

JUMPA 

PEMIMPIN

PAKATAN 

LALU BUKA

CERITA NAK 

LETAK JAWATAN

NAJIB GELABAH

SEBANRNYA

MENTERI INI

SEDANG PAU 

NAJIB ROSMAH

GUNA PEMIMPIN

PAKATAN 




--------------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dah hidup dari kecik ke tua meng GEPAU

maka di PAU PAU PAU lah lagi

ada kemungkinan jugak

yang bahalol nya tetap bahalol memanjang

tuh lah orang orang kampong nya sendiri , ber OTAK SEPILOK walau hidup luar SEPILOK


bukan kaya tapi papa kedana miskin memanjang

Mamak , hantar BENTLEY mari rumah satu !!!!!!

Boley Jalan berkata...

Pau lah banyak2.....kasi luak si badak tu!lebai2 boleh join sekali sebelum PRU14 ni.....PRU15 MAO PAU LA take ober.....dah takde chance!

Tanpa Nama berkata...

Iyelah. Kan jahid jawo negoro ada kat sabah sekarang ni. Kalau bukak cerita nak letak jawatan ke, nak keluar parti ke, dapatlah tingkap terbuka tangkap jahid jawo negoro bersetubuh muka, dapatlah kepuasan yang dikejor yeop! Berkarung dan berkotak lah kepuasan turun dari langit naik helikopter, courtesy from tpm. Dekat dah pru huhu

Tanpa Nama berkata...

Nak letak tapi tak letak pun..akhirnye snyap gitu jer

Tanpa Nama berkata...

Ganda Wang Anda

Skim yang licik
Skim cepat kaya raya
Gandakanlah wang anda sekarang juga
Kalao 90 juta No problem
Bayangkan lah niaga Jual dan Beli kali ni
90 Juta adalah berkali kali lebeh lumayan dari Jackpot Toto
Cara yang bijak untuk kurangkan kantung wang Mak Badak
Kakakakaka , Sotong harganya 90juta se ekor dipasaran
Harga Kangkung macam mana?